سینمای جهان

دواین جانسون تاریخ اکران «بلک آدام» را اعلام کرد

دواین جانسون گفت فیلم «بلک آدام» یا «آدام سیاه» تابستان ۲۰۲۲ اکران می‌شود.

به نقل از ورایتی، دواین جانسون با انتشار یک ویدیوی کوتاه تاریخ اکران فیلم ابرقهرمانی «بلک آدام» را اعلام کرد. و گفت این فیلم ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

دواین جانسون در این ویدیو که در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده با صدایی خش‌دار گفت: سلسله مراتب قدرت در دنیای دی‌سی درباره تغییر است.

«بلک آدام» داستان ضد قهرمانی به همین نام را روایت می‌کند. که نقشش را دواین جانسون ایفا کرده است. شخصیت بلک آدام اولین بار در دهه ۱۹۴۰ در دنیای کمیک‌بوک‌های دی‌سی ظاهر شد و به تدریج در دهه ۲۰۰۰ بدل به ضدقهرمانی شد که برای بی‌توجهی به قوانین و تعهدها شناخته می‌شود.

هفته پیش اعلام شد پیرس برازنان در نقش دکتر فیت (سرنوشت) در این فیلم بازی می‌کند. این اولین نقش ابرقهرمانی است که توسط وی ایفا می‌شود.

 جانسون هفته پیش اعلام کرده بود حدود سه هفته دیگر به خط پایان این پروژه می‌رسند.

کارگردانی «بلک آدام» را ژومه کولت سرا انجام داده که پیشتر کارگردانی فیلم دیگری با بازی جانسون را با عنوان «گردش در جنگل» انجام داده بود. سهراب نوشیروانی و روری هینز نویسندگان نسخه نهایی فیلمنامه این فیلم هستند.

 جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا تهیه فیلم را برعهده دارند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا