سینمای جهان

تمایل «راک» برای ریاست جمهوری آمریکا

در یک نظرسنجی مشخص شد که ۴۶ درصد مردم آمریکا تمایل دارند «راک» رئیس جمهور بعدی ایالات متحده باشد.

در نظرسنجی جدیدی که توسط «پایپسلی» پنجشنبه گذشته منتشر کرد. نشان داده شد. که تقریباً نیمی از مردم آمریکا تمایل دارند. «دواین جانسون، راک» رئیس جمهور بعدی آن‌ها شود. در این نظرسنجی که از بیش از ۳۰ هزار فرد بالغ به عمل آمده، چهل و شش درصد خواهان رئیس جمهور شدن «راک» شده‌اند.

حدود ۲۹ درصد از رأی‌دهندگان از رئیس جمهور شدن «راک» در کنار فرمانداری «متیو مک‌کانهی» در تگزاس حمایت کرده‌اند. در حالی که ۱۷ درصد دیگر از ریاست جمهوری جانسون به تنهایی حمایت می‌کنند. دیگر ستارگان هالیوودی که مردم آمریکا تمایل دارند. به ریاست جمهوری برسند. «آنجلینا جولی» با ۳۰ درصد، «اپرا وینفری» با ۲۷ درصد و «تام هنکس» با ۲۲ درصد بوده‌اند. این نظرسنجی ۲ تا ۴ آوریل برگزار شد.

شنبه این هفته جانسون به نتیجه‌ی این نظرسنجی واکنش نشان داد. و در شبکه‌های اجتماعی گفت فکر نمی‌کند. که بنیان‌گذاران این کشور رئیس جمهور شدن یک مرد طاس، خال‌کوبی کرده، نیمه-سیاه‌پوست و تکیلا-نوش را برای پیوستن به آن‌ها تصور می‌کرده‌اند اما می‌نویسد:‌ «اما اگر این اتفاق افتاد خدمت به شما مردم باعث افتخار است.»

جانسون در ماه فوریه نیز به گمانه‌زنی‌ها پیرامون رقابت برای ریاست جمهوری واکنش نشان داده و به «یو‌اس‌ای تودی» گفته بود: «حاضرم برای ریاست جمهوری در آینده رقابت کنم اگر این چیزی است که مردم می‌خواهند. این را واقعاً جدی می‌گویم، و با این پاسخ نمی‌خواهم گستاخی کنم.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا