سینمای جهان

ریدلی اسکات زندگی گروه بیجیز را فیلم می‌کند

ریدلی اسکات درحال مذاکره است تا کارگردانی فیلم «بیجیز» را برای پارامونت برعهده بگیرد.

به نقل از ورایتی، ریدلی اسکات که در کنار گراهام کینگ و مایکل پراس به عنوان تهیه‌کننده فیلم زندگی گروه بیجیز که فعلا بدون عنوان است، حضور دارد، تایید کرده است که کارگردانی آن را هم برعهده می‌گیرد.

جان لوگان نویسنده فیلم «گلادیاتور» اسکات در سال ۲۰۰۰، فیلمنامه فیلم جدید را خواهد نوشت.

شرکت پارامونت پیکچرز این فیلم را در سراسر جهان توزیع می‌کند و بری گیب، آخرین برادر بازمانده از این گروه موسیقی، تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. موریس و رابین دیگر اعضای گروه بیجیز در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ درگذشتند.

برای بیان زندگی این گروه موسیقی روی پرده بزرگ راهی طولانی طی شده و کنت برانا پیش تر برای کارگردانی یک فیلم بیوگرافی برای پارامونت در سال ۲۰۲۱ آماده شده بود. جان کارنی در مارس ۲۰۲۲ به عنوان کارگردان وارد کار شد. اما به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی از گروه جدا شد. و در دسامبر همان سال لورن اسکافاریا کارگردان «کلاهبردارها» جایگزین او شد.

داستان سه برادر سرشناس گیب به تازگی در مجموعه مستندی با عنوان «بیجیز: چطور می‌توانی یک قلب شکسته را تبلیغ کنی» در سال ۲۰۲۰ تصویر شده است.

ریدلی اسکات به تازگی ساخت «گلادیاتور ۲» را تمام کرده که پل مسکال و پدرو پاسکال بازیگران آن بودند. این فیلم قرار است. ۲۲ نوامبر اکران شود. «ناپلئون»، «خانه گوچی» و «آخرین دوئل» از دیگر فیلم‌های اخیر کارگردانی هستند. که سازنده فیلم‌های دیگری چون «تلما و لوئیز» و «سقوط شاهین سیاه» است. اسکات ۵ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. و فیلم «مریخی» او برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد.

جدیدترین بیوگرافی پارامونت در زمینه موسیقی، «باب مارلی: یک عشق» این هفته در سینماها اکران می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا