سینمای جهان

تمایل گرتا گرویگ به کارگردانی دنباله «لیدی برد»

گرتا گرویگ کارگردان فیلم هایی چون «زنان کوچک» و «باربی» مایل است دست کم دو فیلم دیگر به دنباله «لیدی برد» در ساکرامنتو بسازد.

«گرتا گرویگ» می‌گوید با کارگردانی دنباله «لیدی برد» (Lady Bird) مخالف نیست. پرفروش‌ترین کارگردان زن تاریخ با «لیدی برد» نامزد پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد و پس از آن «زنان کوچک» (Little Women) و «باربی» (Barbie) را ساخت.

گرویگ در مصاحبه با «کامرون کرو» در اکران ویژه «باربی» در لس‌آنجلس برای کارگردانی دنباله آن فیلم با بازی «سرشا رونان» ابراز تمایل می‌کند و در پاسخ به این پرسش که آیا مانند «فرانسوا تروفو» که شخصیت «آنتوان دوانل» را در «۴۰۰ ضربه» (The 400 Blows) خلق کرد و طی بیست سال با فیلم‌هایی چون «بوسه‌های دزدی» (Stolen Kisses) به او بازگشت، با بزرگسال‌تر شدن رونان حاضر است به دنیای «لیدی برد» بازگردد یا نه.

کارگردان «باربی» می‌گوید «بدون شک» مایل است فیلم‌های بیشتری با لوکیشن ساکرامنتو بسازد: «به این شکل به آن فکر نکرده بودم اما بخشی از وجودم خیلی دوست دارد چون عاشق سرشا و شخصیت او در فیلم هستم. شخصیت او برای من بسیار صمیمانه است اما در عین حال شباهت زیادی به من نداشت. شخصیتی بود که دوست داشتم باشم اما تا مثل او اعتماد به نفس نداشتم. ولی حاضرم به آن دنیا برگرددم. می‌دانم که بدون تردید می‌خواهم فیلم‌های بیشتری در ساکرامنتو بسازم. ایده‌های مبهمی درباره دو فیلم دیگر دارم. بنابراین منتظر سه‌گانه ساکرامنتو باشید.

گرویگ پیش از کارگردانی این سه‌گانه باید «سرگذشت نارنیا» را برای نتفلیکس بسازد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا