سینمای جهان

تاریخ برگزاری اسکار 2022 اعلام شد

آکادمی مراسم اسکار نود و چهارم که پیش‌تر قرار بود 27 فوریه 2022 برگزار شود به یکشنبه 27 مارس 2022 (7 فروردین ماه 1401) موکول شد.

محدودیت پخش فیلم‌هایی که تمایل دارند برای اسکار رقابت کنند، ۳۱ دسامبر (آخرین روز تقویم میلادی) تعیین شده است. این محدودیت سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۲۸ فوریه تمدید شد. به عبارت دیگر، فیلم‌هایی که قصد رقابت دارند باید از ۱ مارس امسال تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ اکران شده باشند.

انتظار می‌رفت که آکادمی شرایط اکران را به شکل سال‌های پیش از پاندمی بازگرداند، اما گمانه‌زنی می‌شد. که مراسم اهدای جوایز اسکار زودتر برگزار شود. و نه دیرتر، تا به این ترتیب با مسابقات پربیننده سوپربول که قرار است. ۱۳ فوریه در لس‌آنجلس روی دهد، و مسابقات المپیک زمستانی که ۴ فوریه تا ۲۰ فوریه برگزار خواهد شد همزمان نشود.

با این حال، منابع نزدیک به اعضای آکادمی می‌گویند در آن صورت اعضا فرصت کافی برای دیدن همه فیلم‌ها به دست نمی‌آوردند، چرا که نامزدها باید ۸ فوریه معرفی شود. بینندگان مراسم اسکار گذشته تا پایین‌ترین حد تاریخ برگزاری کاهش پیدا کرده است. با تمام این تفاسیر، همچنان پاندمی نحوه برگزاری اسکار نود و چهارم را مشخص خواهد کرد. از جمله اینکه آیا فیلم‌ها امکان رقابت بدون نمایش در سالن‌های سینمایی که اغلب بسته‌اند را دارند یا نه.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا