سینمای جهان

فیلم نتفلیکسی جین کمپیون ۴ دقیقه ایستاده تشویق شد

فیلم نتفلیکسی «قدرت سگ» ساخته جین کمپیون در جشنواره ونیز ۴ دقیقه ایستاده تشویق شد.

به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ونیز در سال های گذشته یک سکوی پرتاب برای اسکار بوده است. یکی از دلایل آن هم می تواند این باشد که اعضای بین الملل آکادمی اسکار در این سالها افزایش پیدا کرده اند. بعد از ظهر روز قبل (۲ سپتامبر) در جشنواره فیلم ونیز، «قدرت سگ» ساخته جین کمپیون محصول نتفلیکس که احتمالا یکی از بخت های اصلی فصل جوایز سینمایی است، روی پرده رفت.

حاضران در سالن روز گذشته، فیلم «قدرت سگ» با بازی بندیکت کامبربچ و کریستین دانست را به مدت ۴ دقیقه ایستاده تشویق کردند.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از نمایش فیلم نیز روز گذشته جیمز کمپیون از نتفلیکس بابت بودجه ای که در اختیارش قرار داده بود، تشکر کرد.

کمپیون گفت: بودجه «قدرت سگ» از تمام فیلم هایی که تاکنون ساخته بودم بیشتر بود.

به نظر می رسد بندیکت کامبربچ نیز با این فیلم رقیبی جدی برای اسکار امسال باشد. بازی کامبربچ در این فیلم یادآور بازی های فیلم های پل توماس اندرسون است.

جشنواره فیلم ونیز از روز چهارشنبه یک سپتامبر با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرده است. در روز نخست فستیوال فیلم «مادران مشابه» آلمودوار به نمایش در آمد که توانست رضایت مخاطبان داخل سالن را بدست بیاورد. فیلم آلمودوار به مدت ۵ دقیقه ایستاده تشویق شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا