سینمای جهان

آنتونی هاپکینز در فیلم جدید «پسر»

آنتونی هاپکینز که سال گذشته اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم "پدر" کسب کرد، حالا در فیلم "پسر" به کارگردانی فلورین زلر ایفای نقش می‌کند.

آنتونی هاپکینز در فیلم “پسر” (The Son) به کارگردانی “فلورین زلر” نقش‌آفرینی می‌کند. این دو سال گذشته در فیلم “پدر” (The Father) که برای هاپکینز اسکار بهترین بازیگر مرد را به ارمغان آورد همکاری کرده بودند.

پیش‌تر گزارش شده بود که “هیو جکمن“، “لورا درن” و “ونسا کربی” به این فیلم پیوسته‌اند. “زن مک‌گراث” بازیگر تازه‌وارد استرالیایی نیز یکی دیگر از بازیگران “پسر” خواهد بود. فیلمبرداری “پسر” به‌تازگی در لندن به پایان رسیده است.

زلر در مورد همکاری مجدد با هاپکینز می‌گوید: “پس از همراهی با “پدر”، نمی‌توانستم فیلم دیگری بدون آنتونی بسازم. او اولین بازیگری بود که فیلمنامه “پسر” را خواند، چرا که یکی از شخصیت‌ها ویژه او نوشته شده بود. داشتن او در کنار خود برای بازگویی این داستان جدید افتخار، لذتی عمیق و بسیار شورانگیز بود.”

فیلم “پسر” توسط زلر و “کریستفر همپتون” برنده‌ اسکار از نمایش تحسین‌شده‌ “پسر” زلر اقتباس شده و داستانی در مورد پیتر (هیو جکمن) و زندگی پرمشغله‌اش با همسر جدیدش اما و نوزادشان روایت می‌کند که وقتی کیت (لورا درن)، همسر سابق پیتر به همراه فرزند نوجوان‌شان نیکلاس سر می‌رسند، زندگی پیتر به هرج‌ومرج بیشتری کشیده می‌شود. نیکلاس نوجوانی آشفته، غیرصمیمی و خشمگین است که چندین ماه از مدرسه دوری کرده. پیتر می‌کوشد پدر بهتری برای پسرش باشد و به دنبال راهی برای کمک رساندن به اوست. اما وخامت اوضاع نیکلاس کار خانواده را به جای خطرناکی می‌رساند.

زلر با اولین فیلم بلندش “پدر” که در ماه فوریه اکران شد نقدهای مثبتی دریافت کرد. این فیلم با بازی “آنتونی هاپکینز” و “الیویا کلمن” دو جایزه‌ بفتا را دریافت کرد و در شش بخش از جمله بهترین فیلم، فیلمنامه‌ اقتباس‌شده، تدوین، طراحی صحنه، بازیگر مرد نقش اول و بازیگر زن نقش مکمل نامزد اسکار شد.

سونی پیکچرز امتیاز پخش “پسر” در ایالات متحده، چین و چند کشور دیگر را خریداری کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا