سینمای جهان

تایید ساخت فصل دوم «بازی مرکب»

«هوانگ دونگ-هیوک» نویسنده و کارگردان سریال «بازی مرکب»، از ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

«هوانگ دونگ-هیوک» سازنده سریال کُره‌ای «بازی مرکب» در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس ضمن تائید ساخت فصل دوم این مجموعه گفت: «فشار، تقاضا و عشق و علاقه فراوانی برای فصل دوم سریال وجود دارد. و بنابراین چاره‌ای جز ساخت آن نداریم».

«هوانگ دونگ-هیوک» همچین اعلام کرد. فصل دوم سریال «بازی مرکب» در مرحله برنامه ریزی است. و با بازی‌ها و ماجراهای دیگری باز خواهیم گشت، اما جزئیات بیشتری درباره ادامه این سریال مطرح نکرد.

سریال «بازی مرکب» که در اواسط سپتامبر عرضه شد، درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است. که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند. و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت. و بازندگان کشته می‌شوند.

این مجموعه که به محبوب‌ترین سریال تاریخ فعالیت سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس تبدیل شده و در ۹۰ کشور در صدر پربازدیدترین سریال‌ها قرار گرفته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا