سینمای جهان

جشنواره فیلم “ساندنس” غیرحضوری شد

جشنواره بین‌المللی فیلم "ساندنس" در کشور آمریکا در سایه گسترش سویه جدید ویروس کرونا کاملا به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، مسئولان برگزاری جشنواره فیام “ساندنس” در فاصله دو هفته تا آغاز این رویداد سینمایی اعلام کردند. که دوره جدید این جشنواره نیز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و بویژه بیم از گسترش سویه اُمیکرون کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری کاملا غیرحضوری جشواره ساندنس در سال ۲۰۲۱ قرار بود، دوره جدید این جشنواره از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ ژانویه (30 دی تا 10 بهمن) به صورت تلفیقی از رویدادهای حضوری و آنلاین بود با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی برگزار شود.

جشنواره فیلم “ساندنس” که توسط «رابرت ردفورد» بازیگر مطرح آمریکایی ایجاد شده سال گذشته جایزه بهترین فیلم خود را به فیلم «CODA» اعطاء کرد.

علاوه بر جشنواره فیلم ساندنس، تقویم رویدادهای سینمایی در پی شیوع سویه «اُمیکرون»‌ ویروس کرونا دستخوش تغییرات دیگری نیز شده است. همچنین با شیوع موج جدیدی از ویروس کرونا، بسیاری از نمایش‌های “برادوی” لغو و در بسیاری از کشورها سالن‌های سینما و تئاتر تعطیل شده‌اند.

مسوولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۲ هم اعلام کرده‌اند این جشنواره در پی نگرانی از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. این جشنواره سینمایی قرار بود از تاریخ ۶ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا