تاریخ پایان مانگای “Oshi no Ko” اعلام شد

تاریخ رسمی پایان مانگای "Oshi no Ko" اعلام شده است. فقط چهار فصل مانده و سریال در تاریخ 14 نوامبر 2024 به پایان می‌رسد.

به گزارش سینما شارپ، تاریخ رسمی پایان مانگای “Oshi no Ko” اعلام شده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده از حساب‌های رسمی این سریال، تنها چهار فصل تا پایان مانگا باقی مانده است. پس از وقفه‌ای که قرار است در تاریخ 24 اکتبر به پایان برسد، این چهار فصل نهایی به طور متوالی منتشر خواهند شد و فصل آخر در شماره 50 مجله Weekly Young Jump در تاریخ 14 نوامبر 2024 منتشر می‌شود.

جلد شانزدهم این مانگا نیز به صورت جمع‌آوری‌شده در تاریخ 18 دسامبر در ژاپن عرضه خواهد شد.

مانگای “Oshi no Ko” که توسط آکا آکاساکا (Aka Akasaka) نویسنده مانگای “Kaguya-sama: Love is War” نوشته شده و توسط منگو یوکویاری (Mengo Yokoyari)، تصویرگر مانگای “Scum’s Wish”، طراحی شده است، اولین بار در آوریل 2020 در مجله Weekly Young Jump منتشر شد.
انتشارات Yen Press این سریال را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند و نسخه دیجیتالی آن نیز از طریق سرویس MANGA PLUS شرکت Shueisha در دسترس است.

در توضیحات این مانگا آمده است:

«در دنیای شو بیزنس، دروغ‌ها سلاح هستند.» گورو، پزشکی زنان و زایمان در روستا است و زندگی او بسیار دور از صنعت سرگرمی است. در همین حال، آیدل محبوبش، آی هوشینو (Ai Hoshino) در حال صعود به قله شهرت است. آن‌ها به بدترین شکل ممکن با هم ملاقات می‌کنند و چرخ‌های سرنوشت به حرکت درمی‌آید! آکا آکاساکا و منگو یوکویاری در این سریال جذاب، دنیای شو بیزنس را از نگاهی کاملاً جدید به تصویر می‌کشند.

خروج از نسخه موبایل