گفتگو

علیرضا جاویدنیا : با امید به اتفاقات خوب برای رادیو و تلویزیون

علیرضا جاویدنیا با امید به اتفاقات خوب برای رادیو و تلویزیون در سال آینده، معتقد است در این دو رسانه باید خیلی به روزتر شویم.

علیرضا جاویدنیا  گوینده و بازیگر درباره اعتبار رادیو میان مخاطبان به ایسنا گفت: مردم همچنان با رادیو همراه هستند. این خیلی مهم است. از مرکز سنجش آمار بگیرید. رادیو برای فامیل من نیست؛ برای ملت است. ما فقط در رادیو کار می کنیم ولی خوشحالم که رادیو هنوز این مقبولیت را میان مردم دارد.

جاویدنیا درباره مشکلات رادیو در سال‌های اخیر اظهار کرد: مطرح کردن مشکلات، کار کسانی است که مشکل را هم می‌توانند حل کنند. بالاخره همه باید با هم همیاری کنیم که مشکلات را با هم رفع کنیم. بله کوتاهی داریم، نپختگی هایی وجود دارد ولی چیزی که کار رادیو را مختل کرده باشد و رادیو را متوقف کرده باشد را به یاد ندارم.

او درباره فعالیتش در رادیو و تلویزیون گفت: فعلا در تلویزیون فعالیتی ندارم. بیشتر در رادیو ایران فعال هستم ولی هیچ فرقی ندارد همه شبکه‌های رادیویی چه صبا باشد چه فرهنگ باشد و چه بقیه، همه خانه ما هستند.

این هنرمند درباره تغییرات احتمالی رادیو و تلویزیون با تغییر مدیریت سازمان در ماه‌های اخیر گفت: هر حرکتی و هر مدیریتی که آغاز می‌شود، چند ماه طول می‌کشد تا برنامه ریزی کنند. ان شاءالله در سال ۱۴۰۱ ببینیم چه اتفاقاتی میفتد. بالاخره باید اتفاقاتی بیفتد؛ ما باید خیلی به روزتر شویم و این اتفاق میفتد.

جاویدنیا در پایان درباره تاثیر کرونا بر فعالیت رادیو عنوان کرد: کرونا بر کار رادیو بسیار تاثیر گذاشت. خیلی از کارهای ما را کند کرد. خیلی از بچه‌ها هنوز هم کمتر به رادیو می‌آیند و یا چند تا چند تا می‌آیند و این سرعت کار را کم می‌کند.

علیرضا جاویدنیا از هنرمندان قدیمی برنامه نوستالژیک رادیو ـ «صبح جمعه با شما» ـ بوده و در چند سریال تلویزیونی از جمله «کارآگاه علوی» نقش آفرینی کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا