تلویزیون

برنامه «قهرمان ایران» با اجرای جواد خیابانی

برنامه «قهرمان ایران» از امشب (سوم اسفندماه) با هدف معرفی برترین‌های ورزشی و با اجرای جواد خیابانی روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پس از تجربه برنامه «یکصد» که در شبکه ورزش سیما ساخته شد و به معرفی برترین ورزشکار قرن پرداخته شد، حالا شبکه ورزش این برنامه ۲۰ قسمتی که به انتخاب برترین ورزشکاران سال می‌پردازد، را با نام «قهرمان ایران» در فهرست پخش خود قرار داده است.

عناوین در دو بخش اصلی یا جوایز مردمی‌ شامل برترین ورزشکار مرد و زن، برترین مربی زن و مرد، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ورزشی و قهرمان اهدا می‌شود و جوایز فرعی نیز شامل برترین داور، برترین فدراسیون، نشان جهان پهلوان تختی، نشان شهید سلیمانی، شهدای ورزشکار و یک عمر زندگی ورزشی خواهد بود و ۱۲ عنوان جایزه در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

نامزدهای این جشنواره در ابتدا با آرای بزرگان ورزش، پیشکسوتان، نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مشخص شدند و در نهایت در بخش های یاد شده از سوی مردم برترین‌ها مشخص می‌شوند.

این برنامه با اجرای جواد خیابانی دوشنبه تا جمعه حوالی ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا