سینمای ایران

«انفرادی» با بازی رضا عطاران خواستار اکران نوروزی شد

فیلم سینمایی «انفرادی» هم به صف درخواست‌کنندگان اکران نوروزی پیوست. در عکسی تازه از این فیلم، مهدی هاشمی، رضا عطاران و احمد مهران‌فر، در غل و زنجیر زندانیان دیده می‌شوند.

فیلم سینمایی «انفرادی» با بازی رضا عطاران به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان، برای اکران در نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

مسعود اطیابی، کارگردانی و ابراهیم عامریان، تهیه‌کنندگی فیلم «دینامیت» را هم برعهده دارند. که از هشت ماه پیش، روی پرده سینماهای کشور است و تا کنون توانسته با فروش بیش از پنجاه میلیارد تومان، رکورد گیشه سینمای ایران را بشکند.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره. امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه، بازیگران «انفرادی» هستند.

انفرادی فیلمی در ژانر کمدی-اجتماعی به کارگردانی مسعود اطیابی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان است. و در تابستان ۱۳۹۸ تهیه و تولید شده‌است.

فیلم سینمایی انفرادی در شهرستان لواسان فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در تهران بوده که بمدت سه ماه به طول انجامید. و همچون آثار قبلی مسعود اطیابی موضوع آن برپایه دغدغه‌های روابط اجتماعی جامعه با رویکردی کمدی است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا