سینمای جهان

جانی دپ برنده مدال ویژه صربستان شد

جانی دپ بازیگر مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» در یک مراسم ویژه به پاس خدماتی که به عرصه هنر سینما عرضه داشته از رئیس‌جمهوری صربستان مدال طلا گرفت.

جانی دپ ۵۸ ساله روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۶ بهمن) با الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان، دیدار کرد و به پاس شایستگی‌های خود در فعالیت‌های عمومی و فرهنگی به ویژه در حوزه هنر سینما و معرفی جمهوری صربستان به جهان، از وی مدال طلا دریافت کرد.

این مدال در روز ملی شدن صربستان که یادآور انقلاب این کشور علیه سلطه عثمانی ها در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی است، به دپ اهدا شد.

در این مراسم، علاوه بر بازیگر فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی از شماری از رزمندگان جنگ کوزوو و نمایندگان سیاسی نیز تقدیر شد.

دپ سالهاست که با صربستان رابطه نزدیکی دارد، در سال ۲۰۱۰ از یک مجسمه از او در ابعاد واقعی در روستای درونگراد که میزبان جشنواره بین المللی فیلم کوستندورف است، رونمایی شد. بازیگر فیلم آلیس در سرزمین عجایب شخصا به صربستان سفر کرد تا ضمن شرکت در این جشنواره شخصا از تندیس خود نیز بازدید کند.

جانی دپ، علاوه بر سریال پافین‌ها (Puffins)، درام میناماتا (Minamata) را نیز در پایتخت صربستان، بلگراد، بازی کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا