سینمای جهان

کاپولا در حال ساخت فیلم جدیدی است

فرانسیس فورد کاپولا در جشن تولد ۸۵ سالگی‌اش گفت فیلم بعدی‌ وی «نگاه‌های اجمالی به ماه» خواهد بود.

به نقل از ورلد آف ریل، شب پیش در تئاتر پلازا آتلانتا با حضور فرانسیس فورد کاپولا ۸۵ سالگی وی جشن گرفته شد و فیلم «انجمن پنبه» سال ۱۹۸۴ وی به نمایش درآمد. در این فیلم ریچارد گی‌یر، گرگوری هاینز، باب هاسکینز، نیکلاس کیج، لارنس فیشبرن، تام ویتس و مارک مارگولیس ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلمساز که یکشنبه ۸۵ ساله شد، در ادامه در جلسه پرسش و پاسخ شرکت کرد. که تا ساعت ۱:۳۰ بامداد به طول انجامید.

کاپولا به سوال‌های زیادی پاسخ داد و گفت با جشنواره ونیز و کن که هر ۲ به شدت در تلاش هستند تا «مگالوپولیس» را به دست آورند. تلفنی صحبت کرده است.

او کم و بیش اولین نمایش فیلمش در جشنواره کن را تایید کرد و افزود ۳ روز دیگر روشن می‌شود که اشاره‌ای است به مصاحبه مطبوعاتی جشنواره کن برای معرفی فیلم‌های حاضر در این دوره که ۱۱ آوریل (پنج شنبه) برگزار می‌شود.

کاپولا همچنین در مورد فیلم بعدی خود گفت که اقتباسی از رمان ایدیت وارتون با عنوان «نگاه‌های اجمالی به ماه» در سال ۱۹۲۲ و الهام گرفته شده از فیلم «حقیقت وحشتناک» لئو مک‌کری خواهد بود. هر دوی این منابع درباره زوج‌های متاهلی هستند که به طور دوستانه از هم جدا می‌شوند. تا رها کردن یکدیگر برایشان سخت‌تر از آنچه فکر می‌کردند، نشود. از رمان وارتون یک فیلم صامت به همین نام در سال ۱۹۲۳ ساخته شد. که اکنون اثری از آن به جای نمانده است.

یک هفته پیش، کاپولا تایید کرد. که در حال کار برای یک فیلم جدید است، اما جزییاتی درباره آن ارایه نکرد.

او به ددلاین گفت: یکی از راه‌هایی که متوجه شدم «مگالوپولیس» به پایان رسیده این بود که کار روی یک فیلم جدید را آغاز کردم. این فیلم هم به هیچ وجه ارزان نخواهد بود، اما نمی‌دانم می‌توان آن را «یک فیلم حماسی» نامید یا نه.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا