سینمای ایران

رونمایی از تریلر فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی

بعد از نمایش در فستیوال‌های کن و مونیخ، اولین تریلر فیلم سینمایی «برادران لیلا» سعید روستایی برای اکران فرانسه منتشر شد.

«برادران لیلا» سعید روستایی که جایزه فیپرشی جشنواره کن را دریافت کرده بعد از این جشنواره و با تصمیم مسئولان سازمان سینمایی در ایران توقیف شده. و سرنوشت نمایش داخلی اش نامشخص است قرار است از اوایل شهریرو در فرانسه اکران شود.

«برادران لیلا» به بخش اصلی جشنواره کن راه یافت. با اعلام فهرست فیلم‌ های هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن، این فیلم به عنوان یکی از فیلم‌ های بخش اصلی در جشنواره به نمایش درمی‌ آید.

اسامی بازیگران: پیمان معادی , ترانه علیدوستی , سعید پورصمیمی , فرهاد اصلانی , نوید محمدزاده

امکان عدم صدور پروانه نمایش / از آن جایی که فیلم پیش از حضور در جشنواره کن نسبت به صدور مجوز از مراجع داخلی اقدام نکرده بود. حال این احتمال وجود دارد که مجوز اکران آن در ایران صادر نشود.

طبق اعلام سازمان سینمایی، پروانه نمایش برادران لیلا صادر نخواهد شد و به این ترتیب این فیلم توقیف شده است.

خلاصه داستان: در سن چهل سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ ای که در شرایط تحریم ایران دایما در حال بحث و زیر فشار قرض‌ های متعدد است. در حالی که برادران او به سختی تلاش می‌ کنند. که خرج زندگی خود را دربیاورند، در این شرایط لیلا نقشه‌ ای می‌ چیند…

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا