سینمای ایران

جواد عزتی با «کت چرمی» به فجر می‌آید

جواد عزتی برای بازی در فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی که دو روز پیش کلید خورد، جلوی دوربین رفت.

فیلم سینمایی «کت چرمی» با بازی جواد عزتی و به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در تهران جلوی دوربین رفت.

در این فیلم سینمایی جواد عزتی به عنوان بازیگر حضور دارد، این دومین همکاری عزتی و حجازی به‌عنوان تهیه‌کننده و بازیگر به شمار می‌رود، این دو پیش از این در فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان همکاری کرده بودند.

البته جواد عزتی و کامران حجازی در فیلم «ماجرای نیمروز» نیز در کنار هم حضور داشتند. که حجازی در این پروژه به عنوان مجری طرح حضور داشته است.

«کت چرمی» یک اثر سینمایی با مضمون اجتماعی است که در چهارراه سیروس جلوی دوربین رفته. و قرار است برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

از دیگر عوامل این پروژه می‌توان به حسین میرزا محمدی کارگردان، کامران حجازی تهیه‌کننده. مسعود هاشمی نژاد نویسنده، مدیر فیلمبرداری آرمان فیاض، طراح گریم عباس عباسی اشاره کرد.

لازم به ذکر است، «کت چرمی» اولین تجربه کارگردانی حسین میرزامحمدی در حوزه فیلم بلند است. و پیش از این بیشتر در حوزه فیلم کوتاه کار کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا