نمایش خانگی

فصل دوم «زخم کاری» ساخته می‌شود!؟

کاظم هژیر آزاد بازیگر فصل اول سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان گفت: احتمال دارد که فصل دوم سریال زخم کاری ساخته شود.

بازیگر فصل اول سریال زخم کاری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با تولید فصل دوم این سریال پس از انتشار پست محمدحسین مهدویان، کارگردان این اثر، در صفحه اینستاگرامش با عنوان «بلند شو مالک» انجام شد، اظهار کرد: اگر کار خوبی مانند زخم کاری تولید می‌شود که مردم آن را تماشا می‌کنند و به آن علاقه دارند، چرا ادامه پیدا نکند؟ قصه زخم کاری می‌تواند ادامه داشته باشد.

وی افزود: تمام آثار هنری می‌تواند مورد اقتباس قرار گیرد و از آن فیلم‌ و سریال‌های مختلفی تولید شود. مکبث نیز نمایشنامه‌ای است. که می‌توان حال که مورد توجه و استقبال مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار گرفته و موضوعیت آن مربوط به جامعه امروز ما مانند رانت‌خواری و شرکت‌های چپاول‌گر است، ادامه پیدا کند.

هژیر آزاد با بیان اینکه سریال‌هایی چون زخم کاری تاثیر خوبی در جذب مخاطبان به شبکه نمایش خانگی داشته، خاطرنشان کرد: شبکه نمایش خانگی توانسته میان مردم جایی برای خود باز و نیاز مخاطب را فراهم کند. شاید همین باعث شده که رقبا که یکی از آن‌ها صداوسیماست. به تلاطم و تلاش بیفتد که در مقابل آن باید چگونه عمل کند. بر این اساس مشهود است. که مدتی است قصه‌های آثار تلویزیون تغییر کرده است اما بالاخره باید و نبایدهایی در قوانین خود دارد که باید رعایت کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه باید فیلم و سریال‌ها در فضای بازتری تولید و پخش شود. تصریح کرد: اگر مانند کشور ترکیه و بسیاری از کشورهای آسیایی تلویزیون کابلی به ایران بیاید تا بتواند رقابت بیشتری ایجاد کند، قصه‌نویسی، فیلمبرداری، کارگردانی، بازیگری و. ‌.. رشد پیدا می‌کند. اما وقتی شبکه‌ها را محدود به چند کانال کنیم و خط قرمزها را ملاک قرار دهیم. طبیعی است که رشد کمی پایین می‌آید.

وی در خصوص فعالیت‌های این روزهای خود نیز بیان کرد: سریال بی‌همگان را در حال پخش دارم. پیشنهاد یک سریال جدید به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی آقای شفیعی نیز به بنده شده. و قرار است که دی ماه آغاز به کار کنیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا