سینمای ایران

«لامینور» در بخش اصلی جشنواره فیلم هند (گوا)

پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم هند (گوا) فهرست فیلم‌های بخش مسابقه بین‌المللی خود را با حضور دو فیلم «لامینور» و «بی‌انتها» از سینمای ایران اعلام کرد.

به نقل از ددلاین، جشنواره بین المللی فیلم هند (IFFI) فهرست  ۱۵ فیلمی را که در دوره جدید این رویداد سالانه در بخش مسابقه اصلی به نمایش درخواهند آمد را منتشر کرد. و «لامینور» ساخته جدید داریوش مهرجویی و «بی‌انتها» از نادر ساعی‌ور به نمایندگی از سینمای ایران در این بخش به روی پرده می‌روند.

«تب مدیترانه‌ای» ساخته «ماها حاج»، «وقتی امواج  می‌روند» به کارگردانی «لاو دیاز». «عدد کامل» به کارگردانی «کریستوف زانوسی». «کفش قرمز« از «توشیرو سایگا» و «هفت سگ»ساخته «رودریگو گوئررو» از جمله دیگر فیلم‌های مهم بخش مسابقه جشنواره فیلم هند هستند.

پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم هند از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ نوامبر (۲۹ آبان تا ۷ آذر). با حضور دو فیلم «لامینور» و «بی‌انتها» از سینمای ایران برگزار می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا