سینمای ایران

فیلم «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» جایزه گرفت

فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به کارگردانی محمدرضا رحمانی برنده بهترین فیلم روایی از جشنواره فیلم کوتاه آمریکا شد.

فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» برنده بهترین فیلم روایی از جشنواره فیلم کوتاه آمریکا شد. این فیلم کوتاه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رحمانی در هشتمین جشنواره فیلم‌ کوتاه سوفی THE SOFIE: SHORT FILM AWARDS که در نوامبر ۲۰۲۲ در منهتن نیویورک برگزار شد، عنوان بهترین فیلم در بخش روایی این جشنواره را از آن خود کرد.

این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که در آخرین روز کاری‌اش در بخش تاکسیدرمی موزه حیات وحش، پوست یوزپلنگ ایرانی را که در حال انقراض است، تاکسیدرمی می‌کند.

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محمدرضا رحمانی، مدیر فیلمبرداری: عارف نامور، تدوین و صداگذاری: غلامرضا ساغرچیان، بازیگر: حسن محمدطالبی، مدیر تولید: محمد طاهرخانی، جلوه‌های ویژه: شروین ساغرچیان، عکاس: مهدیس رحمانی، ترجمه و زیرنویس: فربد قاسم عوامل این فیلم کوتاه هستند.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» توسط چهارراه سینما (Cinema ۴way) و به مدیریت سحر ناسوتی انجام می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا