سینمای جهان

جایزه «بیکِن» انجمن منتقدان به ویل اسمیت

پس از جنجالی که ویل اسمیت در مراسم اسکار سال پیش به وجود آورد، حالا او برای اولین بار در یک مراسم رسمی جایزه گرفته و سخنرانی کرده است.

به نقل از ورایتی، ویل اسمیت برای نخستین بار پس از سیلی اسکار ۲۰۲۲ شب پیش به جشن‌های فصل جوایز سینمایی بازگشت و جایزه «بیکِن» را از انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی دریافت کرد.

وی در این مراسم برای نخستین بار پس از سیلی به کریس راک، روی صحنه رفت و جایزه‌ گرفت.

این بازیگر که برای بازی در فیلم «رهایی» این جایزه را دریافت کرده با هم‌بازی‌اش چارمین بیگوا و آنتون فوکوا کارگردان فیلم روی صحنه رفت.

اسمیت در سخنرانی‌اش از «رهایی» به عنوان سخت‌ترین فیلم دوران کاری‌اش یاد کرد و از کارگردان و نیز کمپانی اپل سازنده فیلم که برای تامین بودجه به میزان لازم تلاش زیادی کرد تشکر کرد.

وی گفت: اولین باری بود که از یک استودیو می‌شنیدم داستان مهم‌تر از هزینه انجام آن است و آنها هستند که می‌توانند چنین کاری انجام دهند.

انجمن منتقدان فیلم آفریقایی آمریکایی(AAFCA) امسال بیستمین دوره خود را برگزار کرد و در کنار «رهایی» از فیلم‌های دیگر با مرکزیت سیاهپوستان مانند «پادشاه زن»، «نانی»، «بازرسی» و «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» تجلیل کرد. در این مراسم «تیل» نیز جایزه «ایمپکت» را دریافت کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا