سینمای ایران

چرا «جنایت بی‌دقت» فرم جشنواره را پر نکرد؟

نگار اسکندرفر تهیه کننده فیلم «جنایت بی‌دقت» بیان کرد: تا آخرین روز به ما اطلاع ندادند که مجاز به ثبت نام هستیم.

نگار اسکندرفر تهیه‌کننده «جنایت بی‌دقت» درباره عدم حضور این فیلم در لیست آثار متقاضی جشنواره فجر، به ایسنا گفت: طبق فراخوان جشنواره، اعلام شده بود. فیلم‌هایی که پیش‌ از این در جشنواره‌های خارجی شرکت کرده‌اند. امکان حضور در جشنواره فجر را ندارند. اما بعد از آن گفته شد. که به دلیل برخی تقاضاهای مطرح شده. این موضوع در شورای سیاستگذاری جشنواره مطرح و امکان حضور این فیلم‌ها بررسی می‌شود. بنابراین ما منتظر بودیم. که از سوی جشنواره اعلام شود. آیا مجاز به ثبت نام در جشنواره هستیم. یا خیر و از آنجا که هیچ خبری در این مورد تاکنون منتشر نشده است. به طور طبیعی فکر کردیم. امکان شرکت در جشنواره را نداریم.

او ادامه داد: تا اینکه در ساعت‌های پایانی شب گذشته، گفت‌وگویی از دبیر جشنواره را دیدم. که در آن گفته شده بود. «جنایت بی‌دقت» فرم پر نکرده است. من بلافاصله پس از صحبت با شهرام مکری وارد سایت شدم . و شروع به ثبت نام کردم. حتی تا نیمه‌های مراحل ثبت نام و پر کردن فرم را انجام دادیم. و کد ارسالی را هم طبق دستورالعمل تغییر دادیم، اما ناگهان با اخطار پایان ثبت‌نام مواجه شدم که دیدم یکی دو دقیقه از ۱۲ نیمه شب گذشته است.

اسکندرفر گفت: امروز بعد از اینکه در میان فیلم‌های شرکت کننده اسم چند فیلم دیگر را که شرایط مشابه با ما دارند. دیدم. این موضوع را پیگیری کردم. و پرسیدم. مگر ما می‌توانستیم در جشنواره شرکت کنیم؟ گفتند ممکن بود فرم هم پر کنید ولی شرایط لازم را باز هم برای شرکت در جشنواره نداشته باشید.

او تاکید کرد: اگر همین الان هم بگویند که می‌توانید در جشنواره شرکت کنید من کاملاً آماده هستم چون قطعا دوست داریم این فیلم همانند دیگر آثار سینمایی برای مخاطب ایرانی و در جشنواره فجر به نمایش درآید.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا