سینمای جهان

«دواین جانسون» دوست‌داشتنی‌ترین فرد دنیا

آقای بازیگر پس از این انتخاب نوشت: از یک "کثافت بزرگ پیچیده" نامیده شدن در ۱۵ سالگی (به دلیل وارد شدن به یک درگیری که به جریمه انجامید) امروز "دوست‌داشتنی‌ترین فرد دنیا" نامیده شده‌ام.

دواین جانسون یا “راک” حتی پیش از ورود به بازیگری در مسابقات کشتی کج محبوبیت داشت. اما “پروفایل” به تازگی او را به عنوان “دوست‌داشتنی‌ترین فرد دنیا” معرفی کرده است. جانسون در صفحه‌ی اینستاگرامش به این انتخاب واکنش نشان داد.

جانسون می‌گوید: “از یک “کثافت بزرگ پیچیده” نامیده شدن در ۱۵ سالگی (به دلیل وارد شدن به یک درگیری که به جریمه انجامید) تا امروز که “دوست‌داشتنی‌ترین فرد دنیا” نامیده شده‌ام… کمی پیشرفت کرده‌ام. از نویسنده‌اش “پولینا مارینووا” بسیار متشکرم. خواندنش خالی از لطف نبود. داستانی واقعی است – وقتی در مدرسه دو هفته جریمه را پشت سر می‌گذاشتم. نقل قولی شنیدم. که سال‌های بعدی زندگی‌ام، نحوه‌ی نگاهم و اخلاق کاری‌ام را شکل داد. مهم بودن خوشایند است، اما مهم‌تر این است که خوشایند باشی. و به علاوه زندگی بسیار راحت‌تر است وقتی که کثافت نباشی.”

در این مقاله آمده است:«جانسون برای تبدیل شدن به دوست‌داشتنی‌ترین مرد آمریکا، فیلم پشت فیلم بازی کرد.  مجری اس‌ان‌ال شد. برای اپل تبلیغ بازی کرد.  ساعت ۳:۳۰ صبح ورزش کرد و با خانواده‌اش وقت گذراند. دوست نداشتن او بسیار بسیار دشوار است. جانسون در دوران نوجوانی چندین مرتبه بازداشت شده.  از راه‌یابی به مسابقات ان‌اف‌ال بازمانده، و با افسردگی دست به گریبان بوده. در این مقاله، ما می‌آموزیم. که چگونه تلخ‌ترین لحظات زندگی، او را به پیش رانده است.” در بخش‌هایی از مقاله نقل قول‌هایی از جانسون از جمله “خون، عرق و احترام. دو تای اول را می‌دهی، آخری را به دست می‌آوری.”

جانسون به زودی در فیلم ابرقهرمانی “بلک آدام” (Black Adam) دی‌سی و برادران وارنر که انتظار می‌رود فیلمبرداری آن تا یک ماه آینده آغاز شود. دیده خواهد شد. اخیراً گزارش شده است. که کمپانی “سون باکس” ریبوت “عقرب شاه” (The Scorpion King) اولین نقش سینمایی جانسون را می‌سازد. او امسال قرار بود. در کنار “امیلی بلانت” در فیلم ماجراجویانه “گردش در جنگل” (Jungle Cruise) دیده شود. اما این فیلم به تابستان آینده موکول شد. “وضعیت قرمز” (Red Notice) نت‌فلیکس با “رایان رینولدز” و “گل گدوت” نیز دیگر پروژه‌ی آینده‌ی جانسون خواهد بود.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا