سینمای ایران

گوهر خیراندیش از بیمارستان مرخص شد

گوهر خیراندیش، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، عصر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

بیتا منصوری، تهیه کننده سینما و از دوستان نزدیک گوهر خیراندیش در این باره گفت: خوشبختانه حال ایشان مساعد است. و به تشخیص پزشک درمانگرشان عصر دیروز، دوشنبه 20 بهمن ماه، مرخص شدند. تا ادامه درمان خود را در خانه انجام دهند. و دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

دوستان گوهر خیراندیش، از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه کننده سینما، گفته بودند. گوهر خیراندیش مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرد. و همین تاخیر سبب شد. که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود. و به همین دلیل دوره فیزوتراپی ریه را گذراند. ولی خوشبختانه بعد از چند روز مشکل ریه حل شد. و حالا هم شرایط او به گونه‌ای است. که می‌تواند درمان خود را در خانه ادامه بدهد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا