سینمای ایران

جزییات اکران فیلم های جشنواره جهانی فیلم فجر

فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با هدف ایمنی حداکثری مخاطبان این رویداد، در دو سالن سینمایی روباز به نمایش درخواهد آمد.

به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سینماهای چارسو ، آزادی و کانون میزبان اکران حضوری فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهند بود. که از میان سالن‌های درنظرگرفته‌شده. دو سالن به‌صورت ویژه برای اکران فیلم‌ها در فضای روباز، تجهیز شده‌اند.

میثم مزلقانی مدیر اجرایی جشنواره جهانی فیلم فجر درباره جزییات نمایش فیلم‌ها گفت سالن شماره هفت پردیس سینمایی چارسو در طبقه هشتم این مجموعه برای اکران به‌صورت روباز تجهیز شده است. تا با ظرفیت نزدیک به ۱۰۰ نفر، میزبان مخاطبان جشنواره باشد. همچنین ۶ سالن دیگر پردیس چارسو هم به ‌سنت دوره‌های قبل جشنواره جهانی، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به اکران فیلم‌های جشنواره اختصاص پیدا خواهند کرد.

او درباره دیگر سالن روباز جشنواره گفت  سالن سینمای روباز کانون در خیابان خالد اسلامبولی است. که با ظرفیت ۱۵۰ نفر میزبان علاقه‌مندان در دو سانس خواهد بود. یکی از ویژگی‌های این سالن که برای جشنواره سی‌وهشتم تجهیز شده. امکان استفاده مخاطبان از هدفون حین تماشای فیلم برای شنیدن صدای فیلم با کیفیت بهتر‌ و بدون مزاحمت صداهای پیرامون است.

مزلقانی درباره زمان نمایش فیلم‌ها گفت اکران فیلم در سالن‌های روباز از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود. و هر روز در دو سانس فیلم در این سالن‌ها به نمایش درخواهد آمد.

او همچنین ادامه داد دو سالن سینما آزادی هم امسال به ترکیب سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره اضافه شده‌اند. که با ظرفیت ۳۰۰ نفر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. همه این سالن‌ها برای عموم مخاطبان جشنواره قابل استفاده است. و ۲۴ ساعت قبل از اکران، امکان خریداری آنلاین بلیت فیلم‌ها براساس جداول اکران برای مخاطبان وجود دارد.

مدیر اجرایی جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد فرآیند اکران حضوری فیلم‌ها در سالن‌های نمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌هایی که طبق دستوالعمل ستاد مقابله با کرونا در مورد سالن‌های سینما اعلام می‌شود. خواهد بود. و ضمن ضد عفونی مستمر سالن‌ها،‌ استفاده از ماسک و تب‌سنجی برای حاضران الزامی است.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا