موسیقی

اجرای سالار عقیلی در روز اول جشنواره موسیقی فجر

سالار عقیلی در حالی اجرای خود را با همراهی گروه «راز و نیاز» و در نخستین شب این جشنواره روی صحنه برد که ابوالفضل پورعرب (بازیگر پیشکسوت سینما) میهمان ویژه اجرایش بود.

سالار عقیلی در ابتدای کنسرت ضمن سلام و خیر مقدم به حاضران در سالن، از دیدار دوباره خود با مخاطبان ابراز خرسندی کرد. و به معرفی قطعات پرداخت.

«شهر خاموشی » به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژآد، «حال دلم» به آهنگسازی حمید رضا گلشن، «آتش عشق» به آهنگسازی  سینا صدفی، «نفس» به آهنگسازی سینتاج و « خشکسالی» به آهنگسازی مهدی معظم از قطعاتی بودند. که برای نخستین بار در این کنسرت به اجرا درآمد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

همچنین در این برنامه قطعات «چه بگویم»، « حانیه»، «سرو زیر آب » و «تنها می‌مانم» به آهنگسازی فرید سعادتمند، «دلبر جان» به آهنگسازی میلاد ترابی، ِ«ایران» به آهنگسازی بابک زرین و با شعری از زنده‌یاد افشین یداللهی، «بی‌قرار» و «چه روزهایی» به آهنگسازی حمیدرضا گلشن نیز به اجرا درآمد. قطعه آخر این کنسرت نیز «وطن» به آهنگسازی  پیمان سلطانی و با شعری از زنده‌یاد بیژن ترقی بود. که با همراهی و استقبال خوب مخاطبان اجرا شد.

از جمله میهمانان این برنامه ابوالفضل پورعرب  بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون بود. که سالار عقیلی در معرفی این هنرمند گفت: سال‌های سال در سینمای‌ ایران با هنر ایشان زندگی کردیم. هنرمندی که در این سال‌ها آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است. به ویژه فیلم «عروس» که برای ما در برگیرنده حال و هوای خاطره انگیزی است.

میهمان دیگر این خواننده مادر سالار عقیلی بود که در جملاتی اظهار داشت: افتخار این را دارم مادرم داخل سالن است. و اگر امروز به جایگاهی رسیده‌ام، مدیون زحمات ایشان هستم. و بوسه بردستان مادرم می‌زنم.

امیر حوتیان(نوازنده پیانو)، امیر فیروز بخت(نوازنده ویلن و کمانچه)، مونیکا لران(نوازنده ویلن)، احسان شامی(نوازنده ویلن آلتو)، پیمان شامی (نوازنده ویلن)، داوود منادی (نوازنده ویلنسل)، محمدرضا محمدی(نوازنده تنبک و قانون)، محمد یداللهی (نوازنده کیبورد)، امید جبارپور (نوازنده درامز) و مهدی حسینی (نوازنده گیتار) اعضای این گروه را تشکیل دادند.

این خواننده همچنین با اشاره به حضور امیرعباس ستایشگر (مدیرعامل انجمن موسیقی ایران) و رضا مهدوی (دبیر جشنواره سی و نهم) اظهار داشت: خوشحالیم دراین دوره  مسئولان ما از نوازندگان و اهل فرهنگ و هنر هستند. چرا که همیشه گفته می‌شود، رئیس بیمارستان باید یک پزشک باشد!

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا