سینمای جهان

جیک جیلنهال رکوردشکنی کرد

بازسازی فیلم سینمایی «بار کنار جاده» به کارگردانی داگ لایمن و با بازی جیک جیلنهال در پرایم ویدیو ۵۰ میلیون بیننده داشته است.

فیلم «بار کنار جاده» (Road House) به کارگردانی «داگ لایمن» و بازی «جیک جیلنهال» و «کانر مک‌گرگور» در پلتفرم استریم آمازون پرایم ویدیو با ۵۰ میلیون بیننده در سراسر دنیا رکوردشکنی کرده است. آمازون می‌گوید «بار کنار جاده» که ۲۱ مارس پخش شد رکورد پربیننده‌ترین فیلم اریجینال پرایم ویدیو را شکسته است.

این فیلم سرگذشت یک مبارز یو‌اف‌سی سابق به نام «الوود دالتون» با بازی «جیک جیلنهال» را روایت می‌کند. که در یک رستوران مأمور حفظ امنیت و بیرون انداختن اوباش شده اما دیری نمی‌گذرد. که متوجه می‌شود همه‌چیز آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست. «جسیکا ویلیمز» بازیگر «روان‌درمانی» (Shrinking) در این فیلم نقش مالک بار را بازی می‌کند. دیگر بازیگران فیلم«بیلی مگنوسن»، «دنیلا ملکور»، «هانا لاو لانیر»، «بی.کی. کانن»، «آرتورو کاسترو»، «دمینیک کلمبوس»، «بو نپ»، «باب منری» و «کانر مک‌گرگور» قهرمان مسابقات یو‌اف‌سی خواهند بود.

بازسازی «بار کنار جاده» اولین بار در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) اکران شد. لایمن وعده داده بود این افتتاحیه را به نشانه اعتراض به پخش فیلم در پلتفرم پرایم ویدیو بدون اکران در سالن‌های سینما تحریم می‌کند اما در نهایت از تصمیم خود صرف نظر کرد و مسافر آستین شد. جیلنهال از سوی دیگر در مصاحبه با «توتال فیلم» تأکید کرد که آمازون از ابتدا تصمیم داشته «بار کنار جاده» را در پرایم ویدیو منتشر کند: «سرسختی داگ را تحسین می‌کنم، و به نظرم او [با آن ادعا] از فیلمسازان دفاع می‌کند، و اکران فیلم در سینما، و پخش فیلم در سالن‌ها. اما آمازون همیشه تأکید کرده بود که فیلم را در پلتفرم استریم پخش می‌کند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا