تئاتر

نمایشی عاشقانه و موزیکال به نام «رز»

عباس عبدالله‌زاده از آماده‌سازی نمایشی عاشقانه و موزیکال به نام «رُز» خبر داد و عنوان کرد قرار است از دل این اثر نمایشی یک فیلم سینمایی نیز شکل بگیرد.

عباس عبدالله‌زاده نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیتش گفت: قصد دارم نیمه دوم سال نمایشی را با عنوان «رُز» روی صحنه ببرم. که نوشته خودم است. و اثری عاشقانه و موزیکال با رگه‌هایی از کمدی خواهد بود.

وی ادامه داد: این اثر نمایشی ۳۰ بازیگر دارد. و در حال حاضر تمرین‌ها به صورت محدود و هفته‌ای یک جلسه انجام می‌گیرد. تا بهبود نیافتن شرایط بیماری کرونا و سرعت نگرفتن مراحل واکسیناسیون تمرین‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت آفیش تعداد کمی از بازیگران در هر جلسه از تمرین صورت می‌گیرد.

عبدالله‌زاده درباره بازیگران توضیح داد: فعلاً بازیگران از گروهی جوان تشکیل شده‌اند اما با پیشرفت تمرین‌ها ممکن است. بازیگران شاخص تری نیز به کار اضافه شوند.

کارگردان نمایش «اکوان دیو» یادآور شد: همچنین قرار است. از دل این نمایش یک فیلم سینمایی نیز شکل بگیرد که البته داستان و فیلمنامه‌ای مجزا دارد اما حول و حوش اتفاقاتی است. که بازیگران نمایش درگیرش هستند. این پروژه و اینکه بتوانم از دل یک تئاتر، فیلمی سینمایی بیرون بیاورم یکی از جاه طلبی‌های من است که امیدوارم بتوانم آن را عملی کنم.

وی در پایان عنوان کرد: نمایش «رُز» دارای یک اتفاق ویژه است. که داستانِ فیلمنامه فیلم سینمایی را می‌سازد. این فیلم سینمایی یک لوکیشن ویژه دارد و بیشتر اتفاقات آن در یک سالن تئاتر می‌گذرد.

عبدالله زاده علاوه بر کارگردانی تئاتر، نویسندگی نمایش مختلفی از جمله «هام»، «اپرای ۹۰»، «مصائب یک رقصنده پاپتی»، «مم و زین»، هامان کشان»، «سوکاریس» و… را برعهده داشته که تعدادی از این آثار به کارگردانی خودش روی صحنه رفته‌اند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا