تلویزیون

«دورهمی» برای حضور تماشاگران، فراخوان داد

صفحه رسمی برنامه «دورهمی»، فراخوان حضور تماشاچیان در فصل دوم این مسابقه را منتشر کرد.

در این فراخوان از تماشاگران برای ضبط مسابقه «دورهمی» در هفته آینده دعوت شده است.

«دورهمی» با اجرای مهران مدیری، از برنامه‌های ادامه‌دار تلویزیونی است که تاکنون در فصل‌های مختلف روی آنتن رفته است. این مجموعه که تا مدت‌ها با ساختار تاک شو پخش شد، پس از مدتی سراغ مسابقه رفت.

تاکنون یک فصل از این برنامه در قالب مسابقه تلویزیونی، روی آنتن شبکه نسیم رفته است و حالا سازندگان از ضبط  فصل دوم خبر داده‌اند.

دورهمی نام یک برنامه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری است

که ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. این مجموعه در ابتدا ساعت ۲۱:۰۰ شب پخش می شد. اما کمی بعد زمان آن به ساعت ۲۳:۰۰ تغییر پیدا کرد و تا پایان در این ساعت پخش می شد.

ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت که به‌دلیل ممنوع‌الکار بودن قاسم‌خانی از قسمت ۱۳ به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.

در آغاز هدف سازندگان، ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بود. که بسیار موفق نیز شد اما با گذشت زمان و حذف قاسم‌خانی، ایده‌های مدیری برنامه را سری به سری به افول و تکرار برد و به‌تدریج تفاوت اولیه با سایر تاک‌شوها از بین رفت.

سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده سری سوم این مجموعه در خرداد ۹۸ با قاطعیت از منتفی شدن سری چهارم دورهمی خبر داد. اما در شب یلدای ۹۸ قسمت جدید پخش شد و سری چهار از فصل اول دورهمی از زمستان ۱۳۹۸ آغاز شد. سپس پس از ۴ سری از فصل اول دورهمی با موضوع تاک‌شو، این برنامه به مسابقه تبدیل شد که آغازگر فصل جدید و دوم دورهمی می‌باشد.

این مسابقه هم اطلاعات عمومی است. طراحی ، کارگردانی و اجرا با مهران مدیری و تهیه‌ کننده نیز فیلم مارکت است . سری اول از مسابقه دورهمی در ۳۳ قسمت تولید شد. سروش جمشیدی شهرت خود را بازی در نقش قیمت در این مجموعه کسب کرد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا