سینمای جهان

فیلم Maleficent 3 با بازی آنجلینا جولی ساخته خواهد شد

آنجلینا جولی در همکاری دوباره با والت دیزنی قرار است برای نقش‌آفرینی در نقش مالفیسنت در فیلم Maleficent 3 جلوی دوربین برود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه فیلم مالفیسنت یک سه‌گانه خواهد شد. طبق گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده است، قسمت سوم فیلم Maleficent توسط والت دیزنی در دست ساخت است. این خبر براساس گزارشی از احتمال بازنشستگی آنجلینا جولی، بازیگر برنده جایزه اسکار منتشر شده که در طول آن علاو‌ه‌بر زندگی شخصی جولی با برد پیت و حاشیه‌های طلاق آن‌ها، به آثار آینده این بازیگر محبوب هم اشاره شده است.

او در این مصاحبه گفت که او حتی در نظر گرفته است که لس آنجلس را به مقصد کشور کامبوج ترک کند. جولی درواقع در زمان فیلم‌برداری فیلم Lara Croft: Tomb Raider در سال ۲۰۰۰ عاشق این کشور شده بود. همچنین در این مقاله به ۵ پروژه آینده آنجلینا جولی اشاره شده است که فیلم Maleficent 3 یکی از این ۵ پروژه و احتمالا مهم‌ترین آن محسوب می‌شود. انیمیشن Kung Fu Panda 4، فیلم Maria، فیلم Maude v Maude و فیلم Every Note Played چهار پروژه دیگر آینده آنجلینا جولی هستند.

فیلم Maleficent 3 با بازی آنجلینا جولی ساخته خواهد شد

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Maleficent 3 مثل زمان شروع تولید، بازیگران، کارگردان، نویسندگان یا زمان اکران آن مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که این فیلم ساخته خواهد شد. فیلم Eternals و فیلم Those Who Wish Me Dead آخرین آثاری هستند که آنجلینا جولی در آن‌ها بازی کرده است و او از سال ۲۰۲۱ در فیلم دیگری حضور نداشته است. آنجلینا جولی پیش از این برای بازی در فیلم Girl, Interrupted توانسته بود یک جایزه اسکار دریافت کند.

او همچنین برای بازی در فیلم Changeling نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. پیش از این فیلم Maleficent که بازسازی متفاوتی از انیمیشن Sleeping Beauty دیزنی بود، در سال ۲۰۱۴ اکران و موفق شد بیش از ۷۵۹.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم Maleficent: Mistress of Evil در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای ضعیف‌تری نسبت به قسمت اول دریافت کرد و درنهایت به فروش بیش از ۴۹۱.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی رسید.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا