نمایش خانگی

زمان پخش سریال «گیسو» مشخص شد

تهیه‌کننده سریال "گیسو" (عاشقانه 2) درباره زمان پخش این سریال، پلتفرم پخش‌کننده آن و حواشی‌ به وجود آمده توضیح داد.

هومن کبیری بر وجود جریان‌ها و افرادی در شبکه نمایش خانگی تاکید کرد که با عنوان جذب اسپانسر به پروژه‌ها نزدیک می‌شوند و با سرقت اطلاعات فیلم شروع به دلالی در قالب سرمایه‌گذار می‌کنند.

هومن کبیری، تهیه‌کننده سریال “گیسو” ساخته منوچهر هادی، درباره اخباری مبنی بر قرارداد این سریال با یکی از پلتفرم‌های پخش فیلم در روزهای گذشته گفت: ما با شرکت نماوا در بهمن یا اسفند ۹۷ مذاکراتی داشتیم که منتهی به قرارداد شده بود. حدود یک سال و نیم این قرارداد ادامه داشت و در این مدت نماوا وجوهی را پرداخت کرده بود. در واقع نسبت به پروژه “گیسو” حق آب و گل داشت.

وی در گفتگو با ایلنا افزود: تیر ماه امسال این قرارداد را فسخ کردیم. شرایط اقتصادی نسبت به بهمن ۹۷ تفاوت داشت و ترجیح دادیم با هم کار نکنیم. برای همین با تفاهم طرفین قرار شد مبلغی که تا آن تاریخ پرداخت کردند به آن‌ها مرجوع شده و قرارداد لغو شود، اما بعد از حدود سه ماه و بعد از اینکه پلتفرم‌ها از هم جدا شدند، نماوا مجدد پیشنهادی به ما داد که دوباره مذاکره کردیم و چون یک سال و نیم پای این پروژه بودند و دوست داشتند که آن را پخش کنند، قراردادی را در آبان امسال منعقد کردیم تا پخش “گیسو” به نماوا برسد. این قرارداد هم به این معنی نبود که با فیلیمو مشکلی داشتیم. شرایط کار را سنجیدیم و ترجیح من این بود که با مدیران نماوا کار کنیم و این اتفاق افتاد.

کبیری در پایان درباره پخش سریال “گیسو” گفت:

در این خصوص پلتفرم‌ها تصمیم می‌گیرند که چطور اثر را پخش کنند. ما پخش انحصاری سریال را به نماوا سپردیم و آن‌ها باید درباره پخش سریال تصمیم بگیرند. فکر می‌کنم ۹۰ درصد پیش از پایان سال پخش کار انجام شود اما بازهم احتمال دارد با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند. این اتفاق به سال ۱۴۰۰ موکول شود

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایلنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا