نمایش خانگی

مسابقه محمدرضا گلزار و چالش «درآمد مشروع»

صدور مجوز انتشار مسابقه «هفت خوان» با اجرای محمدرضا گلزار در پلتفرم‌های اینترنتی، با پیش شرط‌هایی از طرف ساترا مواجه شده است؛ ماجرای این مجوز مشروط چیست؟

روز گذشته خبر صدور مجوز برای یک مسابقه جدید در فضای اینترنتی و خارج از قاب تلویزیون توسط سازمان صوت و تصویر فراگیر «ساترا» منتشر شد. مسابقه «هفت خوان» که قرار است. محمدرضا گلزار اجرای آن را بر عهده داشته باشد. تا این بازیگر سینما بعد از حدود ۲ سال که از تولید و پخش تلویزیونی مسابقه «برنده باش» می‌گذرد. دوباره به عرصه اجرا بازگردد.

در خبر ارسالی روابط عمومی ساترا روی کلیدواژه‌هایی مثل «مدل درآمدی مشروع» تاکید شده و در آن آمده است. «مسابقه هفت‌خوان با اجرای محمدرضا گلزار و به تهیه‌کنندگی مهدی منیری و کارگردانی مسعود شاه‌محمدی در صورت تأیید معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در خصوص رعایت الزامات اقتصادی و مدل درآمدی مشروع به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد.»

هنوز جزئیاتی از این مسابقه و چند و چون اجرای آن منتشر نشده است. به تعبیری هنوز مدل فراخوان و حضور شرکت‌کنندگان و سطح جوایز احتمالی آن معلوم نیست. اما تاکید ساترا نسبت به تاییدیه مدل درآمدی این مسابقه و به‌خصوص شرعی بودن آن، در وهله اول مسابقه «برنده باش» و حواشی آن را تداعی کرد. که حدود ۲ سال پیش روی آنتن شبکه سه سیما رفت. و همین شبهه‌های مالی و تشکیک در روند کسب درآمدی آن، باعث شد. بساط این مسابقه و مسابقه‌های مشابه آن از آنتن سیما جمع شود.

«برنده باش» با شرط خرید سوال برای ورود به مسابقه باعث رقم زدن شائبه قمار و بخت آزمایی شد. و به دنبال آن انتشار استفتایی از رهبر انقلاب درباره ساز و کار چنین مسابقاتی باعث تقویت این ابهام شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا