سینمای جهان

امبر هرد از “آکوامن ۲” کنار گذاشته می‌شود؟

پتیشن حذف هرد از "آکوامن ۲" تاکنون از مرز ۱.۸ میلیون امضاء‌ عبور کرده، اما این بازگر اخیراً ادعا کرده است که چنین کمپین‌هایی با پول مدیریت می‌شود.

پتیشن حذف امبر هرد از فیلم “آکوامن ۲” از مرز ۱.۸ میلیون امضاء عبور کرد. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از کتاب‌های مصور دی‌سی تبدیل شد.

هواداران “جانی دپ” به دنبال کناره‌گیری اجباری او از “جانوران شگفت‌انگیز ۳” با اعلام حکم نهایی دادگاه شکایتش از نشریه‌ی “سان” که دپ را به خشونت خانگی علیه “امبر هرد” متهم کرده بود. کوشیدند. در اقدامی متقابل هرد را از “آکوامن ۲” حذف کنند. آن‌ها در همین حین نقدهایی منفی برای سریال “ایستادگی” (The Stand) با بازی هرد ارسال کردند. تا امتیاز میانگین آن را پایین بیاورند. گروهی از هواداران نیز پس از آنکه تصور کردند. نت‌فلیکس فیلم‌های دپ را حذف کرده. شروع کردند. به لغو اشتراک خود.

اما همچون نزاع حقوقی دپ و هرد، به نظر نمی‌رسد. که این تلاش‌ها سرانجامی داشته باشد. پتیشن حذف هرد از “آکوامن ۲” تاکنون از مرز ۱.۸ میلیون امضاء‌ عبور کرده. اما این بازگر اخیراً ادعا کرده است. که چنین کمپین‌هایی با پول مدیریت می‌شود. هرچند “اخراج” هرد از “آکوامن ۲” در آستانه شروع فیلمبرداری تا چند ماه آینده بعید است، اما شمار امضاءکنندگان هر روز در حال افزایش است. و کورسوی امیدی در دل هواداران دپ زنده است.

اخیراً این شایعه به گوش رسید. که دیزنی بازگرداندن “جانی دپ” به چندگانه‌ی “دزدان دریایی کارائیب” را بررسی کرده، بنابراین این استودیو می‌تواند به جای برادران وارنر کمی از خشم و پریشانی دوست‌داران دپ بکاهد.

این در حالی است. که “دنیل ریکتمن” یکی از منابع نزدیک به برادران وارنر ادعا کرده است. که دستمزد هرد برای “آکوامن ۲” افزایش پیدا خواهد کرد. “جیسون موموآ” برای قسمت اول “آکوامن” ۱۴ میلیون دلار و هرد نیمی از این رقم را دریافت کرده است. ریکتمن رقم دقیق دستمزد هرد برای دنباله را فاش نمی‌سازد. اما می‌گوید این رقم به ۱۰ میلیون دلار نزدیک است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا