سینمای جهان

شان پن در اوکراین درحال تولید یک مستند است

شان پن بازیگر نامدار آمریکایی برای تولید یک مستند به اوکراین سفر کرده است.

به نقل از ورایتی، شان پن بازیگر مطرح آمریکایی برنده دو جایزه اسکار در اوکراین مشغول فیلمبرداری مستندی درباره تهاجم روسیه است. این خبر را کمپانی «وایس استودیوز» تایید کرد.

این بازیگر برنده اسکار روز پنجشنبه ۲۴ فوریه در یک نشست مطبوعاتی در کیف پایتخت کشور اوکراین حاضر شد و به سخنان مقامات دولتی این کشور درباره بحران فعلی گوش داد.

این مستند را کمپانی «وایس استودیوز» (Vice Studios) در مشارکت با «وایس ورلد نیوز» و «اندیور کانتنت» تولید می کند.

شان پن پیش از این آخرین بار در ماه نوامبر ۲۰۲۱ از اوکراین بازدید کرده بود و مقدمات تولید این مستند را آغاز و با ارتش کشور اوکراین دیدار کرده بود.

عکس‌های سفر ماه نوامبر ستاره «میلک» و «دوران پرشور و شر در ریجمانتهای» در آن زمان توسط سرویس مطبوعاتی عملیات نیروهای مشترک اوکراین منتشر شد.

شان پن از زمان ورودش به اوکراین در این هفته، از دفتر رییس جمهوری اوکراین بازدید کرده و با ایرینا ورشچوک معاون نخست وزیر و همچنین خبرنگاران محلی و اعضای ارتش اوکراین صحبت کرده است.

نیوزویک نیز در این باره نوشت: دفتر رییس جمهوری اوکراین با صدور بیانیه ای از طریق سفارت این کشور از این بازیگر و فیلمساز برنده جایزه اسکار تجلیل کرده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا