سینمای جهان

«جکی چان» در سوریه فیلم جنگی می‌سازد

شهر حجر الاسود در نزدیکی پایتخت سوریه که پس از عملیات سال ۲۰۱۸ برای بیرون راندن داعش متروکه شده بود، هم‌ اکنون لوکیشن فیلم اکشنی به تهیه‌کنندگی «جکی چان» شده است.

به نقل از فرانس ۲۴، فیلم جدید «جکی چان» با نام «عملیات خانگی» برگرفته از تخلیه چینی و سایر شهروندان خارجی از جنگ یمن در سال ۲۰۱۵ است؛ عملیاتی که به عنوان نقطه عطفی برای پکن تلقی می‌شد.

کشور یمن که تحت تاثیر تجاوز نیروهای سعودی است هم‌اکنون برای فیلمبرداری بسیار خطرناک است و به همین دلیل برخی از صحنه‌های این فیلم که توسط یک شرکت تولیدی اماراتی نیز حمایت می شود، در سوریه فیلمبرداری می شود و سفیر چین، که روابط دیپلماتیک خوبی با سوریه دارد نیز برای آغاز فیلمبرداری این فیلم در شهر حجر الاسود حضور یافت.

«جکی چان» در سوریه فیلم جنگی می‌سازد

ویرانه‌های حجر الاسود در چند روز گذشته مملو از گروهی متشکل از بازیگران با لباس‌های قبیله‌ای یمنی، افراد با لباس‌های سوری و اعضای چینی گروه فیلم سازی بوده است.

«جکی چان» یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم است که البته هنوز برنامه‌ای برای سفر به سوریه و حضور در لوکیشن فیلم «عملیات خانگی» به کارگردانی «سانگ یینشی» را ندارد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا