سینمای جهان

تیزر انیمه «سوزومی» را تماشا کنید

از تیزر انیمه «سوزومی» جدیدترین کار ماکوتو شینکای رونمایی شد.

به نقل از دِ ورج، تیزر انیمه «سوزومی» جدیدترین کار ماکوتو شینکای تنها چند ماه به اکران سینمایی‌اش منتشر شد. با انتشار این تیزر مخاطب ایده بهتری نسبت به این پروژه رازآلود دارد.

تیزر انیمه «سوزومی» همه احساسات تلخ و شیرینی را که از کارگردان «نام تو» (Your Name) و «فرزند آب و هوا» (Weathering with You) انتظار می رود همراه با برخی نکته هایی مثل یک گربه محبوب و یک صندلی احساساتی که دوست دارد بدود، با خود دارد.

در این تیزر صدای نانوکا هارا به عنوان صداپیشه نقش اصلی انیمه شنیده می شود.

اگر کنجکاو هستید که داستان اصلی این انیمه درباره چیست، باید گفت: این انیمه قصه سفر سوزومی ۱۷ ساله در شهری آرام در کیوشو است. این سفر درحالی آغاز می شود که او با مرد جوانی روبرو می شود که به سوزومی می گوید به دنبال یک در می گردد. چیزی که او پیدا می‌کند، یک در فرسوده است که در میان خرابه‌ها به‌طور قائم ایستاده است، این در آنگونه است که گویی از هر فاجعه‌ای محافظت شده است و سوزومی نیز به سمت آن در کشیده می شود.

این انیمه ۱۱ نوامبر امسال در ژاپن و اوایل ۲۰۲۳ در آمریکا اکران می شود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا