سینمای جهان

جیک جیلنهال بازیگر بازسازی «خانه کنار جاده‌» شد

جیک جیلنهال نقشی را که پاتریک سوایزی فقید بازی کرده بود، در بازسازی «خانه کنار جاده‌» ایفا می کند.

به نقل از ورایتی، جیک جیلنهال بازیگر نامزد جوایز اسکار و تونی به طور رسمی اعلام شد که قرار است در بازسازی فیلم کلاسیک «خانه کنار جاده‌» محصول آمازون پرایم بازی کند. در نسخه کلاسیک این فیلم، پاتریک سوایزی در نقش اصلی بازی کرده بود.

داگ لیمن این نسخه «خانه کنار جاده‌» را براساس فیلمنامه ای نوشته آنتونی باگاروزی و چارلز موندری کارگردانی خواهد کرد. پس از تولید نسخه اصلی فیلم در سال ۱۹۸۹ از سوی کمپانی MGM، جوئل سیلور حقوق فیلم را در اختیار گرفت تا بعدا آن را برای شرکت خود تحت عنوان سیلور پیکچرز (Silver Pictures) تولید کند. جی جی هوک، آلیسون وینتر و آرون اوچ نیز به عنوان مجری طرح در این پروژه فعالیت خواهند کرد.

طبق گزارش های رسیده، جیلنهال و لیمان در نوامبر ۲۰۲۱ با این پروژه ارتباط پیدا کرده اند، با این حال آمازون پرایم، شروع قریب الوقوع تولید این فیلم را رسما روز سه شنبه ۲ آگوست اعلام کرد.

جنیفر سالک رییس استودیو آمازون درباره ساخت این فیلم گفت: «خانه کنار جاده‌» برای ما یک خانه و پناهگاه است. نه تنها تولید این فیلم موجب خشنودی طرفداران نسخه اصلی خواهد شد بلکه فیلمی بزرگ و سرگرم کننده برای مخاطب های دیگر نیز خواهد بود.

این تهیه کننده تاکید کرد: ما از همکاری با جوئل، داگ و گروه بازیگران به رهبری جیک جیلنهال هیجان زده ایم.

نسخه سال ۱۹۸۹ «خانه کنار جاده‌» که به اثری کالت تبدیل شده است درباره کاراکتر جیمز دالتون با بازی پاتریک سوایزی است که برای تمیز کردن کافه های میزوری از اراذل و اوباش استخدام می شود. با این حال او با یک تاجر فاسد با بازی بن گازارا که آن شهر را کنترل می کند، مواجه می شود. این فیلم در آن سال با ۳۰ میلیون دلار فروش در برابر بودجه ۱۵ میلیون دلاری اش یک موفقیت متوسط در گیشه به حساب می آمد با این حال فیلم بعدها تبدیل به یک اثر محبوب شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا