سینمای جهان

میشل ویلیامز جایزه افتخاری گاتهام را دریافت می‌کند

از «میشل ویلیامز» در مراسم اهدای جوایز گاتهام تجلیل خواهد شد. سی و دومین مراسم اهدای جوایز گاتهام در تاریخ ۲۸ نوامبر برگزار می‌شود.

میشل ویلیامز بازیگر فیلم «فابلمن‌ها» (The Fabelmans) «استیون اسپیلبرگ» که چهار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد. میشل ویلیامز که فیلم‌هایی چون «هفته من با مرلین» (My Week With Marilyn)، «کوهستان بروکبک» (Brokeback Mountain)، «جزیره شاتر» (Shutter Island)، «منچستر کنار دریا» (Manchester By the Sea) و «ولنتاین غمگین» (Blue Valentine) را در کارنامه دارد، جوایز امی، گلدن گلوب، انتخاب منتقدین، و اتحادیه بازیگران را در سال‌های قبل دریافت کرده است.

ویلیامز سابقه بازی در سریال تحسین‌شده «فاسی/وردان» (Fosse/Verdon) و فیلم ابرقهرمانی «ونوم» (Venom) سونی و مارول را دارد. دیگر فیلم‌های کارنامه او «همه پول‌های دنیا» (All the Money in the World)، «حاضر شدن» (Showing Up) و «بزرگ‌ترین شومن» (The Greatest Showman) بوده‌اند.

«جفری شارپ» مدیر اجرایی مؤسسه فیلم و رسانه گاتهام در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: «بسیار مفتخریم که میشل ویلیامز را که بازی‌های نمادینش در همکاری با مشهورترین کارگردانان، او را به عنوان استعداد برجسته نسل خود معرفی کرده است. ارج می‌نهیم. میشل از زمانی که در نوجوانی وارد بازیگری شد، به طور مداوم سطح هنر و مرز نقش‌هایش را بالا می‌برد. او یک نیویورکی واقعی است و خوشحالیم که او را یکی از خودمان می‌دانیم و در جوایز گاتهام امسال از او با یک جایزه یادبود تجلیل می‌کنیم.»

میشل ویلیامز امسال با فیلم «فابلمن‌ها» اسپیلبرگ مدعی اسکار است. فهرست کامل نامزدهای جوایز گاتهام ۲۵ اکتبر اعلام خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا