سینمای جهان

قسمت پایانی «خاندان اژدها» لو رفت!

قسمت پایانی سریال فانتزی «خاندان اژدها» (House of the Dragon) دو روز پیش از پخش از شبکه اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس لو رفت.

قسمت پایانی سریال فانتزی «خاندان اژدها» (House of the Dragon) دو روز پیش از پخش از شبکه اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس درز کرد. سخنگوی اچ‌بی‌او می‌گوید به نظر می‌رسد که این اپیزود از پخش‌کنندگان اروپایی، خاور میانه یا آفریقا درز شده است.

در بخشی از بیانیه اچ‌بی‌او آمده است: «مطلعیم که دهمین اپیزود «خاندان اژدها» در سایت‌های غیرمجاز تورنت ارسال شده. به نظر می‌رسد که منشأ درز از همکاران پخش‌کننده در منطقه اروپا، خاور میانه و آفریقا باشد. اچ‌بی‌او با جدیت در حال نظارت و حذف این کپی‌ها از اینترنت است. مأیوس شده‌ایم از اینکه این عمل غیرقانونی تجربه دیدن سریال برای هواداران متعهدی که یکشنبه وقتی نسخه کامل آن از اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس با کیفیت 4K پخش شود آن را خواهند دید اخلال ایجاد کرده است.»

این اولین بار نیست که اپیزودی از فصل اول «خاندان اژدها» پیش از موعد به اشتراک گذاشته می‌شود. قسمت اول پیش‌درآمد «بازی تاج‌تخت» (Game of Thrones) چند ساعت زودتر درز کرده بود. در سال‌های اخیر . اپیزودهای اول و دوم فصل هشتم، قسمت اول از فصل پنجم، قسمت ششم از فصل هفتم. و قسمت پنجم از فصل ششم «بازی تاج‌وتخت»، زودتر از موعد از پلتفرم‌های قانونی و غیرقانونی درز کرده بودند.

نسخه‌های رسمی قسمت دهم «خاندان اژدها» در اولین ساعات دوشنبه، ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا