سینمای جهان

دیمون تارگرین محبوب هواداران شد

«سارا هس» کارگردان و تهیه‌کننده «خاندان اژدها»: انتظار نداشتیم دیمون تارگرین محبوب هواداران شود.

در سریال «بازی تاج‌ و تخت» (Game of Thrones) اغلب به شخصیت‌ها هشدار داده می‌شد که «شب تاریک است و پر از وحشت.» سازندگان پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of the Dragon) تنها کافی است شب را با اینترنت جایگزین کنند تا به علت محبوبیت شخصیت‌های شروری چون «دیمون تارگرین» با بازی «مت اسمیت» پی ببرند.

«سارا هس» کارگردان و تهیه‌کننده در مصاحبه تازه‌ای با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید انتظار نداشته بینندگان سریال «خاندان اژدها» با دیدن دیمون به وجد بیایند: «به شکلی به «دوست پسر اینترنتی» تبدیل شد که من را گیج کرد. نه اینکه مت به‌شکلی باورنکردنی جذاب و شگفت‌انگیز نباشد، او در آن نقش بی‌نظیر است. اما خود دیمون… نمی‌خواهم دوست پسر من باشد! کمی گیج شده‌ام از اینکه همه آن‌ها می‌گویند «وای مادر جان!» اما من می‌گوید: «واقعاً؟» چطور – و به چه شکلی – او می‌تواند یک شریک، پدر یا برادر خوب – برای هر کسی باشد؟ درست متوجه شدید. او «پل راد» نیست.»

«کلر کیلنر» دیگر تهیه‌کننده سریال از سوی دیگر می‌گوید چنین واکنش‌هایی را درک می‌کند: «مت اسمیت «دیمون تارگرین» در نمایشی که ارائه می‌دهد بسیار خطر می‌کند و آن لبخند کوچک را دارد، می‌دانید… مقاومت بی‌فایده است! او کاریزماتیک است. مردم آدم‌های شرور را دوست دارند.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا