سینمای جهان

لسلی جردن درگذشت

لسلی جردن بازیگر کمدین سریال «ویل و گریس» Will and Grace در سن 67 سالگی درگذشت.

«لسلی جردن» کمدین و بازیگر آمریکایی دوشنبه این هفته در کالیفرنیا درگذشت. او ۶۷ ساله بود.

نماینده این بازیگر با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «دنیا امروز بدون عشق و نور لسلی جردن قطعاً مکان بسیار تاریک‌تری است. او نه تنها یک استعداد بزرگ و همکاری خوشایند بود، بلکه در یکی از سخت‌ترین زمان‌ها پناهگاه عاطفی برای مردم فراهم کرد.»

«تی‌ام‌زی» گزارش داده است که جردن صبح دوشنبه در حال رانندگی بوده و پس از آنکه شتاب‌زده خود را به اورژانس پزشکی رسانده به ساختمان برخورد کرده است. او چند روز قبل در داروخانه‌ای در وست هالیوود دیده شده بود.

لسلی جردن در سال ۲۰۰۶ برای نقش «بورلی لسلی» در سریال «ویل و گریس» (Will & Grace) برنده جایزه امی شد. او سابقه بازی در سریال‌های دیگری چون «ریبا» (Reba)، «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story)، «من را کت صدا بزن» (Call Me Kat) و «کدبانوهای درمانده» (Desperate Housewives) را داشت. «خدمتکار» (The Help) و «زندگی‌های کثیف» (Sordid Lives) از جمله فیلم‌های او بودند. جردن دو فیلم «غریبه‌ها در سرزمین غریب» (Strangers in a Strange Land) در مرحله پس از تولید و «ران» (Ron) را در پیش‌تولید داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا