سینمای جهان

لیلی جیمز در فیلم «چنگ آهنین»

لیلی جیمز در فیلم «چنگ آهنین» (The Iron Claw) به زک افران پیوست ملحق شده است.

«لیلی جیمز» در فیلم پرستاره «چنگ آهنین» (The Iron Claw) استودیوی ای-۲۴ به «زک افران»، «هریس دیکینسون»، «هولت مک‌کالنی»، «جرمی آلن وایت» و «مورا تیرنی» ملحق شده است.

«شان دورکین» نویسنده و کارگردان این فیلم و «تسا راس»، «جولیت هاول» و «انگس لامونت» تهیه‌کنندگان آن برای هوس پروداکشنز خواهند بود. بی‌بی‌سی فیلم و اکسس اینترتینمنت نیز در تولید این پروژه مشارکت می‌کنند.

این فیلم داستان واقعی فون اریک‌ها و ظهور و سقوط این خانواده کشتی‌گیر را روایت می‌کند که در دهه ۱۹۶۰ روی این ورزش تأثیر دیرپایی داشتند.

جیمز که سابقه بازی در فیلم‌های «دیروز» (Yesterday) و «تلخ‌ترین ساعت» (Darkest Day) را دارد، اخیراً در سریال «پم و تامی» (Pam & Tommy) هولو نقش «پاملا اندرسون» را بازی کرده است. این مینی‌سریال در این پلتفرم پربیننده شد و ۱۰ نامزدی امی از جمله نامزدی بهترین بازیگر زن برای جیمز را دریافت کرد.

جیمز به تازگی فیلمبرداری «فینالمنته لالبا» (Finalmente L’alba) را مقابل «ویلم دافو» و «سرنوشت» (Providence) را مقابل «جوزف گوردن لویت» و «هیمش پاتل» به پایان رسانده است. داستان فیلم در مورد گروهی از ساکنین یک جزیره کوچک و زیبا است که باید پرده از اسرار یک قتل بردارند و راز یک میلیون دلار پول را کشف کنند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا