سینمای جهان

دنیل ردکلیف: هریسون فورد را الگو قرار دادم

دنیل ردکلیف می‌گوید پس از آنکه با «هری پاتر» (Harry Potter) به شهرت رسیده «هریسون فورد» را الگوی بازیگری خود کرده است.

«دنیل ردکلیف» که پس از فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) در چندین و چند فیلم مستقل بازی کرده. و به تازگی در «عجیب: داستان ال یانکوویچ» (Weird: The Al Yankovic Story) پیکاک دیده شده. می‌گوید از کارنامه «هریسون فورد» الهام می‌گیرد.

ردکلیف در مصاحبه جدیدی به مجله «جی‌کیو» می‌گوید: «به این آگاهی رسیدم که مردم از من انتظار دارند چیزی نباشم جز «هری پاتر» – واقعاً می‌خواستم چنین نباشد. چون می‌دانستم که دوستش دارم و می‌خواهم هر نقشی که لازم است بازی کنم. تا دوران بازیگری طولانی‌تری داشته باشم.»

ردکلیف می‌گوید فورد با موفقیت خودش را از نقش «هان سولو» در فیلم‌های «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) جدا کرد. و در فیلم‌هایی چون «بلید رانر» (Blade Runner) و «فراری» (The Fugitive) نقش‌آفرینی کرد.

دنیل ردکلیف به یک تئاتر آف-برادوی (Merrily We Roll Along) پیوسته و در فیلم‌هایی چون «عزیزان خود را بکشید» (Kill Your Darlings) و «مرد همه‌کاره» (Swiss Army Man) بازی کرده، در حالی که سابقه نقش‌آفرینی در سریال «معجزه‌گران» (Miracle Workers) را دارد.

به تازگی گزارش شده است که فورد با «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» (Captain America: New World Order) به «دنیای سینمایی مارول» خواهد شد. او سال آینده «ایندیانا جونز ۵» را نیز روی پرده دارد و در سریال اسپین‌آف «۱۹۲۳» پارامونت مقابل «هلن میرن» دیده خواهد شد. سریال «روان‌پزشکی» (Shrinking) اپل تی‌وی+ با بازی «بیل لارنس» و «برت گلدستین» دیگر پروژه فورد در سال‌های آینده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا