سینمای جهان

احتمال ساخت نسخه زنانه «سریع و خشن»

اظهار تمایل «دانا لنگلی» مدیر استودیوی یونیورسال به تولید یک اسپین‌آف زنانه «سریع و خشن» Fast & Furious، شایعه تولید این فیلم را جدی‌تر کرد.

چندگانه «سریع و خشن» (Fast and Furious) با یک فیلم دو بخشی به پایان خواهد رسید. «لویی لتریه» کارگردان ۴۸ ساله فرانسوی برای کارگردانی «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) جانشین «جاستین لین» شده اما استودیوی یونیورسال به راحتی این مجموعه فیلم پرفروش را رها نخواهد کرد. «دانا لنگلی» مدیر یونیورسال پیکچرز هفته پیش در مصاحبه با «اینسایدر» برای تولید اسپین‌آف زنانه «سریع و خشن» اظهار تمایل کرد.

لنگلی می‌گوید: «خیلی دوست دارم یک «سریع» زنانه ببینم. وین دیزل هم همین‌طور. شخصیت‌های زن عالی زیادی درون چندگانه داریم و حالا «بری لارسن» به آن فهرست بی‌نظیر اضافه شده است.»

شایعه تولید چنین فیلمی چند سالی است که شنیده می‌شود. «جردانا بروستر»، «میشل رودریگز»، «شارلیز ترون»، «هلن میرن»، «ناتالی امانوئل»، و اخیراً «بری لارسن» برنده اسکار در این فیلم‌ها بازی کرده‌اند. دیزل در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که نویسندگان «لیندزی بیر»، «نیکل پرلمن» و «جنوا رابرتسون-دوورت» مأمور نگارش فیلمنامه چنین فیلمی شده‌اند اما استودیو تا امروز چراغ سبز نشان نداده است.

لوداکریس بازیگر این چندگانه در سال ۲۰۱۹ گفته بود: «دخترها به یک اسپین‌آف نیاز دارند. چنین اسپین‌آفی باید ساخته شود. همه زنان جسور و مخوفی که در این فیلم‌اند استحقاقش را دارند.»

بروستر که از قسمت اول «سریع و خشن» یکی از نقش‌های زن اصلی را بازی کرده، اضافه کرده بود: «عالی خواهد شد. آن شایعه‌ها را شنیده‌ام. فکر می‌کنم عالی می‌شود. به همه آن شخصیت‌هایی فکر کنید که بازخواهند گشت. می‌توانیم «ایوا مندز» را برگردانیم که همکاری با او فوق‌العاده است. خیلی خیلی جذاب خواهد بود. بنابراین نمی‌توانم در مورد بحث‌های موجود چیزی بگویم اما به نظر من عالی است.»

امانوئل چند ماه پیش به «دیجیتال اسپای» گفته بود: «یک اسپین‌آف دخترانه می‌خواهم. برای بازگرداندن هر شخصیتی راهی پیدا می‌کنیم و یک فیلم «سریع» جسورانه و دخترانه می‌سازیم. من موافقم. این اسپین‌آفی است که می‌خواهم و مطالبه می‌کنم!»

قسمت نهم این چندگانه (F9) به کارگردانی «جاستین لین» ۶۸۱.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این مجموعه فیلم به همراه اسپین-آف «هابز و شا» از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۶.۵۹ میلیارد دلار فروخته‌اند.

بخش اول از قسمت دهم «سریع و خشن» ۱۹ مه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا