سینمای جهان

جیمز گان: رقابتی میان دی‌سی و مارول وجود ندارد

جیمز گان مدیر استودیوی دی‌سی می‌گوید هدف مارول و دی‌سی از فیلمسازی مشترک است.

«جیمز گان» از ابتدای نوامبر به همراه «پیتر سفران» ریاست و مدیرعاملی استودیوی دی‌سی را عهده‌دار خواهد شد. اما این کارگردان به هیچ وجه استودیوی جدید را رقیبی برای استودیوی مارول نمی‌بیند. «جیمز گان» اخیراً در شبکه‌های اجتماعی هرگونه تصور از رقابت بین این دو استودیو را از بین برد. او حتی «کوین فایگی»، مدیر استودیوی مارول که در سه فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و یک ویژه‌برنامه تلویزیونی «نگهبانان» با او همکاری کرده را تحسین می‌کند.

جیمز گان خطاب به هواداران دی‌سی نوشت: «نه تنها عاشق کوین فایگی هستم، بلکه باید بگویم او اولین کسی بود که از قرارداد من با دی‌سی مطلع شد (جان سینا نفر دوم بود). بر خلاف تصور عموم، مسئله یک دلار کمتر برای مارول، یک دلار بیشتر برای دی‌سی نیست. دی‌سی و مارول هدف مشترکی دارند که تجربه حضور در سالن‌های سینما را زنده و بانشاط نگه دارند!»

کوین فایگی نیز برای گان آرزوی موفقیت کرده و در مراسم افتتاحیه «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) گفته بود: «خوب، او از حالا تا ماه مه برای استودیوی مارول باید کارهای زیادی انجام دهد. و این را خیلی خوب می‌داند. اما پس از آن، هرچه بسازد اولین نفری خواهم بود که برای دیدنش در صف می‌ایستم.»

ویژه‌برنامه تلویزیونی «نگهبانان» (The Guardians of the Galaxy Holiday Special) گان برای مارول ۲۵ نوامبر از دیزنی+ پخش می‌شود در حالی که «نگهبانان کهکشان ۳» ۵ مه ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا