سینمای جهان

فلورنس پیو به فیلم The Pack پیوست

فلورنس پیو (Florence Pugh) قراردادی را برای نقش آفرینی در نخستین تجربه ساخت فیلم الکساندر اسکاشگورد، یعنی The Pack امضا کرده است.

«الکساندر اسکاشگورد» بازیگر فیلم مرد شمالی (The Northman 2022) قرار است فیلمی به نام (The Pack) را کارگردانی کند. و امروز «ددلاین» اعلام کرد که «فلورنس پیو» بازیگر فیلم زنان کوچک (Little Women 2019) قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. این فیلم یک فیلم هیجان انگیز و روانشناختی است که خود الکساندر اسکاشگورد هم در آن ایفای نقش خواهد کرد. و گفته می شود که شباهت هایی به فیلم شبگرد (Nightcrawler 2014) دارد.

طبق گزارش ددلاین این فیلم که فیلمبرداری آن در ماه مارس شروع خواهد شد. داستان گروهی مستندساز را روایت می کند که در بیابان های دور افتادۀ آلاسکا تلاش می کنند تا گونه‌ ای از گرگ ها که تقریباً منقرض شده اند را نجات بدهند؛ وقتی بعد از مدتی این گروه برای دریافت یک جایزۀ معتبر دور هم جمع می شوند تنش ها شکل می‌ گیرند؛ آن ها در میان طبیعت وحشی زندگی کرده اند و آیا رازی که آن ها با هم به اشتراک گذاشته اند آن شب را دوام می آورد؟

جنیفر فاکس تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و نگارش فیلمنامه نیز به عهده رز گیلروی بوده است.

فلورنس پیو که به تازگی فیلم جدید و پر حاشیه اش یعنی نگران نباش عزیزم (Don’t Worry Darling 2022) منتشر شده است، در حال حاضر در حال بازی در دومین قسمت فیلم تلماسه (Dune 2021) می باشد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
دیجی موویز

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا