سینمای جهان

سیدنی سوئینی به بازیگران فیلم Immaculate اضافه شد

«سیدنی سوئینی» بازیگر نامزد دریافت جایزۀ امی در فیلم «Immaculate» که در ژانر ترسناک روان شناختی ساخته خواهد شد، ایفای نقش خواهد کرد.

سیدنی سوئینی در این فیلم نقش «سیسیلیا» را بازی خواهد کرد؛ سیسیلیا یک زن مذهبی و با ایمان است که به او پیشنهاد می شود برای به عهده گرفتن یک وظیفه جدید به یک صومعه برجسته در ایتالیا برود. وقتی به آنجا می رود با آغوش گرم از اون استقبال می شود. اما هنگامی که متوجه می شود که خانه جدید او اسرار تاریک و ترسناکی را در خود جای داده است. آسودگی کوتاه مدتش از بین می رود.

«مایکل موهان» این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و فیلمنامه فیلم توسط «اندرو لوبل» نگارش شده است. فیلمبرداری اصلی این فیلم در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

سیدنی سوئینی در کنار «جاناتان داوینو» و «دیوید برناد» تهیه کنندگی این فیلم را برای «فیفتی فیفتی فیلمز» انجام خواهند داد. «جان فریدبرگ» و «کریستوفر کازانووا» به همراه «ویل گرینفیلد» تولید کنندگان اجرایی این فیلم می باشند.

این فیلم همچنان در مرحله پیش تولید خود است و مشخص نیست که کی بر روی پرده های سینما ظاهر خواهد شد اما در بهترین حالت باید تا اواسط ۲۰۲۳ برای دیدن این فیلم صبر کنیم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
دیجی موویز

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا