سینمای جهان

اعتراض هواداران سریال «ویچر» به حذف هنری کویل

بینندگان سریال «ویچر» بعد از حذف هنری کویل از این سریال، پلتفرم نتفلیکس را تهدید به «تحریم» کردند.

هواداران سریال فانتزی «ویچر» (The Witcher) به دنبال جدایی «هنری کویل» پس از فصل سوم نتفلیکس را تهدید کردند که این پلتفرم استریم را «تحریم» می‌کنند.

هنری کویل این هفته اعلام کرد که در فصل چهارم این سریال نقش «گرالت ریویا» را بازی نمی‌کند و جای خود را به «لیام هسمورث» بازیگر فیلم‌های «هانگر گیمز» (Hunger Games) می‌دهد.

این تغییر بازیگر خوشایند بینندگان سریال نبود و بسیاری از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی از تصمیم شبکه ابراز انزجار کردند. عده‌ای حتی نتفلیکس را تهدید کرده‌اند که هرگز اشتراک این پلتفرم را خریداری نخواهند کرد.

یکی از بینندگان سریال می‌نویسد: «یعنی چه! هنری کویل را جایگزین نکنید! او گرالت است! او شخصیتش را بهتر از هر کسی می‌شناسد!» دیگری می‌گوید: ««ویچر» را تحریم کنید. زود هنری را برگردانید.» بیننده‌ای دیگر می‌نویسد: «او را با لیام همسورث جایگزین نکنید. مسخره است! من هم «ویچر» را تحریم می‌کنم اگر واقعاً بخواهند او را تغییر دهند.»

هوادار دیگری در توییتر می‌نویسد: «خیلی خوب ما «ویچر» را تحریم می‌کنیم.» دیگری اضافه می‌کند: «قصد توهین به لیام همسورث را ندارم اما باید پذیرفت که بدون هنری کویل سریال جذابیتی ندارد. او در این نقش عالی بود. جدایی او بسیار ناراحت‌کننده است.»

«فرانکی بویل» کمدین به شوخی می‌گوید: «نمی‌دانم که آیا می‌توانم تغییر «ویچر» از مزخرف بودن به شکلی خوشایند را به مزخرف بودن به شکلی مزخرف تحمل کنم یا نه.»

گروهی دیگر از هواداران جدایی کویل را به بازگشت او به نقش «سوپرمن» مرتبط دانستند. بازیگر «مرد پولادین» (Man of Steel) و «لیگ عدالت» (Justice League) به تازگی در صحنه پایانی «بلک آدام» (Black Adam) در نقش «سوپرمن» دیده شده است.

یکی از هواداران سریال می‌نویسد:‌ «لعنتی. به گمان من علتش این است که او از نویسندگی سریال و وفادار نماندنش به کتاب‌ها راضی نبوده است.» با این حال دیگری اضافه می‌کند: «ربطی به سوپرمن ندارد، او گفته است که حاضر است هر دو نقش را بازی کند. شاید به اهانت آشکار نویسندگان به کتاب‌ها مرتبط باشد.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا