سینمای جهان

واکنش مجدد دنیل ردکلیف به شایعه بازی در نقش ولورین

دنیل ردکلیف بازیگر «هری پاتر» بار دیگر به شایعه «ولورین» شدنش و ایفای نقش در فیلم‌های X-Men واکنش نشان داد.

«دنیل ردکلیف» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) یک بار دیگر به شایعه انتخاب شدنش برای نقش «ولورین» در فیلم‌های «مردان ایکس» (X-Men) واکنش نشان داد. این در حالی است که «هیو جکمن» اخیراً راضی شده در دنیای سینمایی مارول و «ددپول ۳» (Deadpool 3) این نقش را تکرار کند.

ردکلیف در مصاحبه با «جی‌کیو» می‌گوید: «فقط یک شایعه رسانه‌ای است و بس؛ حرفی می‌زنم و بعد از پاسخ دادن به یک شکل خسته می‌شوم و پاسخ متفاوتی می‌گویم. و آن پاسخ دوباره شایعه را تقویت می‌کند. بهتر است هیچ‌وقت دهانم را باز نکنم.» او اضافه می‌کند: «نمی‌خواهم گرفتار چیزی شوم که تردید دارم بتوانم تمام مدت عاشقش باشم.»

دنیل ردکلیف پیش‌تر در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «ویو» (The View) شایعه بازی در نقش «ولورین» را تکذیب کرده بود: «این بحثی است که اغلب مطرح می‌کنند. فکر می‌کنم علتش این است که در کتاب‌های کامیک ولورین کوتاه قامت است. بنابراین اغلب فکر می‌کنند: «کدام بازیگر کوتاه قامت است؟» هیچ‌وقت ذره‌ای واقعیت نداشته. اغلب از پاسخ معقول به این پرسش‌ها خسته می‌شوم. بنابراین یک شوخی به آن اضافه می‌کنم مانند مصاحبه چند روز قبل و آن پاسخ شایعه را تقویت می‌کند، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.»

هیو جکمن سپتامبر امسال تأیید کرد که برای بازی در نقش «وولورین» در «ددپول ۳» مقابل «رایان رینولدز» قرار می‌گیرد. این فیلم پاییز سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا