سینمای جهان

آغاز فیلمبرداری اسپین آف جان ویک با بازی «آنا د آرماس»

پس از پایان ساخت جان ویک ۴ (John Wick: Chapter 4) شرکت لاینزگیت پروژه اسپین آف چندگانه جان ویک را بازی «آنا د آرماس» کلید زد.

«جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) سال آینده در سالن‌های سینما اکران خواهد شد اما این فیلم تنها پروژه‌ای نیست که چندگانه ویک را پیش می‌برد. شبکه استارز سریال پیش‌درآمد «کانتیننتال» (The Continental) و لاینزگیت فیلم بلند «بالرینا» (Ballerina) را در دست ساخت دارند. این فیلم بر گروهی تمرکز می‌کند که «انجلیکا هیوستن» در «جان ویک ۳» رهبری می‌کرد. پاییز سال گذشته گزارش شد که «آنا د آرماس» نقش اول این فیلم را بازی می‌کند و «امرالد فنل» نویسنده آن خواهد بود. «ایندی‌وایر» به تازگی گزارش داد که این پروژه از این هفته وارد مرحله تولید خواهد شد.

آنا د آرماس که امسال در فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازی «رایان گاسلینگ» و «کریس اوانز» دیده شده پیش‌تر به «ال» گفته بود: «برای من بسیار مهم بود که یک نویسنده زن را استخدام کنیم، چون در مقطعی که من به پروژه ملحق شدم فقط «لن وایزمن» کارگردان و یک مرد دیگر انتخاب شده بودند. و من فکر کردم: «جواب نمی‌دهد.» بنابراین با پنج یا شش نویسنده مصاحبه کردم. «امرالد فنل» را استخدام کردیم که بسیار به او افتخار می‌کنم.»

این فیلم با بازی آنا د آرماس بر روی شخصیت زن جوان آدمکشی تمرکز می‌کند که به دنبال انتقام از افرادی است که خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. «لن وایزمن» که با فیلم‌های «دنیای زیرین» (Underworld) شناخته می‌شود بر روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. قسمت سوم چندگانه تابستان سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳۲۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان استودیو در شبکه‌ نمایش خانگی در پنج سال گذشته شد.

قسمت چهارم «جان ویک» در حال حاضر قرار است ۲۴ مارس اکران شود. علاوه بر «کیانو ریوز»، ستارگان دیگری چون «دانی ین»، «بیل اسکارزگار» و «رینا ساوایاما» ستاره پاپ ژاپنی-بریتانیایی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ریچل زگلر» این هفته در صفحه توییترش تأیید کرد که فیلمبرداری پیش‌درآمد «هانگر گیمز: تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Hunger Games: The Ballad Of Songbirds And Snakes) را به پایان رسانده است. زگلر می‌نویسد:‌ «هر لحظه‌اش را دوست داشتم. و این پایان فیلمبرداری است.»

«تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «سوزان کالینز» به تولید می‌رسد و داستانی روایت می‌کند که ۶۴ سال پیش از سه‌گانه «هانگر گیمز» به وقوع می‌پیوندد. این پیش‌درآمد داستان نسخه جوان‌تر «رئیس‌جمهور کوریولانوس اسنو» یکی از شخصیت‌های شرور قصه را در ۱۸ سالگی دنبال کند.

«وایولا دیویس»، «هانتر شیفر»، «جیسون شوارتزمن»، «برن گورمن» و «پیتر دینکلیج» دیگر بازیگران «تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» خواهند بود. این فیلم در حال حاضر قرار است ۱۷ نوامبر سال آینده اکران شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا